Flere billeder
Fra : trine

Dato : 29-03-01 17:39

Så har jeg lagt flere billeder ind af
Luna og Emil på dk.binaer

Man vil jo så gerne vise frem

Fra : trine

Dato : 29-03-01 17:47

hhhmm det troede jeg at jeg gjorde...
kan man ikke sætte billeder på dk.binaer mere?? eller har de været for
store??

- Trine

Fra : Fie & Christian

Dato : 29-03-01 17:44

Hej Trine

Dine sidste billeder var rimelig store (ca 800 kb), måske du kunne
formindske dem lidt ? Det kan være grunden til at du ikke kan lægge dem op
på dk.binaer....

Hilsen
Fie

Fra : trine

Dato : 29-03-01 17:59

Jeg fandt nogle billeder der var mindre, så nu skulle de være der....

Fra : Gitte Jæger Lock

Dato : 29-03-01 18:14

jada!!! De ser bare så nusselige ud!!!
- Gitte

Fra : Fie & Christian

Dato : 29-03-01 21:49

De er bare såååå søde! Men hvor er det dog belastende at folkene i dk.binaer
straks kaster sig over tråden og sender ligegyldige posts! Folk uden en
lettere bizar humor skal ihvertfald ikke kigge på én af postene i tråden.

Men smukke katte er de ihvertfald!

Hilsen
Fie

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-03-01 22:35

beklager men det er ret generelt, jeg har været i mange grupper efterhånden
og lige bortset fra denne her, tiltrækker de fleste folk som burde få sig et
liv (eller en kat)..

så tak fordi i alle er som i er, alene denne gruppe er den pris jeg betaler
for min forbindelse værd..;))

Melissa sender et STORT SPINBRUM til jer alle sammen ;))

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : trine

Dato : 30-03-01 07:10

ja jeg må indrømme er jeg blev lidt harm....nogen skrev at Emil lignede en
mongol på det billede hvor han ligger på ryggen og "blinker" til
kameraet....sikke dog noget plat noget at skrive......
newsNw6.2504$84.301677@news010.worldonline.dk...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 29-03-01 20:00

Tja jeg anbefaler at bruge paint shop pro, som bestemt er et brugervenligt
program...
problemet er lidt at kvaliteten af billedet bliver ringere jo mindre det
bliver, men hvis du nøjes med at gemme som en kopi og bliver ved med at
gemme indtil størrelsen/kvaliteten passer så skulle den være der...

Paint shop pro gives gerne med de forskellige edb-blade ellers kan du hente
det hos www.prosoft.dk

--
Med venlig hilsen & miauu

Henrik & Melissa

Fra : trine

Dato : 30-03-01 07:12

tak for tippet....så blev jeg lidt klogere

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 30-03-01 00:47

d. 29/03/01 18:38 skrev trine på musen@kirstein.dk i artiklen
99vo5f$2250$2@news.cybercity.dk: