Egenvægt bil.
Fra : Steen Jakobsen

Dato : 11-06-03 19:03

Hej med jer.

Vægtspørgsmål er jo altid kilde til en god eller ihvertfald lang debat.
Jeg er kommet i tvivl om hvad egenvægten på bilen inkluderer. Jeg husker fra
tidligere bildata at der var opgivet både vægten var angivet både som tør
vægt og med olie, benzin mv.
I instruktionsbogen til vores Mondeo er der imidlertid slet ikke oplyst
noget om vægt, jeg har kun det fra reg-attesten, nemlig 1250 kg egenvægt. Er
der nogen der ved om det er våd eller tør??

Venlig hilsen
Steen Jakobsen.

Fra : Johnny

Dato : 11-06-03 23:18

"Steen Jakobsen" <s.jakobsenannoncekiller@post1.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3ee76ebf$0$32534$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
Er
> der nogen der ved om det er våd eller tør??

Det er altid UDEN olie, kølervæske, benzin, personer og så ellers alt det
andet man propper i en bil.
Den rå bil som du køber den fra ny.

VH.
Johnny

Fra : XXX

Dato : 12-06-03 14:41

"Johnny" <jumbo@FJERNESesenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er

> Det er altid UDEN olie, kølervæske, benzin, personer og så ellers alt det

Æheee ... he he ...

Jeg ville da nu blive pokkers skuffet hvis jeg købte en splinter ny bil
og der så ikke var påfyldt olie (motor, gearkasse, osv) samt kølervæske.

M.v.h.

Kim