Browsere og webmails
Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 11-06-03 23:10

Hej Alle.

Jeg er ved at blive godt gal.

Jeg prøver forgæves at læse min yahoo-mail på nettet
mail.yahoo.com

Bruger Netscape 6.0 og 4.8 på 9.1
Bruger Opera 6.0 på 9.1
Bruger Icab Pre 2.91 på 9.1

Men ingen af dem vil lade mig komme forbi login-billedet

Opera kommer ikke engang dertil.
Icab og Netscape 4.8 hævder, at jeg ikke har slået cookies til. Men det
er de altså og også alt muligt java-splat.

Jeg har haft min firewall slået fra; men intet hjælper, suk

Kan I hjælpe?

/Seb

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 11-06-03 23:42

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@mail.tele.dk> wrote:

> [...]
> er de altså og også alt muligt java-splat.
>
> Jeg har haft min firewall slået fra; men intet hjælper, suk

Det er vel fornærmende at sige; OSX

/Preben
--
Preben Bødker Nielsen

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 12-06-03 21:30

Hej Preben

> Det er vel fornærmende at sige; OSX

Nej det er da et godt OS, tænker jeg; men vil du donere en kapapebl
maskine ? ,_==))))))

/Seb

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 12-06-03 07:10

> [...]

> er de altså og også alt muligt java-splat.
>
> Jeg har haft min firewall slået fra; men intet hjælper, suk

Jeg har ikke problemer med at få iCab Pre 2.9.1 til at logge ind på
mail.yahoo.com under Mac OS 9.1 - måske ligger dit problem i en af de
mange muligheder for filtrering som iCab indeholder, men det er nok
nemmere at lokalisere problemet pr. tlf. - må jeg ringe til dig?

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 12-06-03 21:30

Hej Mogens

Mogens Thyregod <moth@mothsoft.dk> wrote:

> [...]
> mange muligheder for filtrering som iCab indeholder, men det er nok
> nemmere at lokalisere problemet pr. tlf. - må jeg ringe til dig?

Du m gerne ringe en halv time endnu, hvis du vil.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-06-03 08:37

sadyhr@mail.tele.dk writes:
>Jeg prøver forgæves at læse min yahoo-mail på nettet
>mail.yahoo.com

Jeg har haft tilsvarende problemer med Jubii, hvor Netscape 4.7
meddelelser at "There is not enough storage" hvad det så end skal betyde i
denne sammenhæng.
Jeg løste problemet ved at bruge Mozilla

--
Frank Løkkegaard
Tlf. 75 51 43 11 * Fax 75 51 47 11

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-06-03 08:41

sadyhr@mail.tele.dk writes:
>Bruger Netscape 6.0 og 4.8 på 9.1
Prøv Netscape 7.02, den fungerer stort set eksemplarisk i forhold til alle
sider. Jeg kunne sagtens komme frem til mail.yahoo.com, ved selvfølgelig
ikke om du kan logge ind.
Den er godt nok noget langsomt i opstart, men når først den er kommet i
gang, kører det fint. Lidt som det kan være i Mozilla. Der går starten så
langsomt at man er lige ved at tro, at maskinen er gået i selvsving

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 12-06-03 21:30

Hej Frank

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Prøv Netscape 7.02, den fungerer stort set eksemplarisk i forhold til alle
> sider. Jeg kunne sagtens komme frem til mail.yahoo.com, ved selvfølgelig
> ikke om du kan logge ind.

Jamen jeg kunne jo sagtens få startsiden, så gik den bare i ring ,(

> Den er godt nok noget langsomt i opstart, men når først den er kommet i
> gang, kører det fint. Lidt som det kan være i Mozilla. Der går starten så
> langsomt at man er lige ved at tro, at maskinen er gået i selvsving

Jamen duer den under 9?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 12-06-03 08:44

sadyhr@mail.tele.dk writes:
>Bruger Netscape 6.0 og 4.8 på 9.1
>Bruger Opera 6.0 på 9.1
>Bruger Icab Pre 2.91 på 9.1

Hvad med at opdatere til 9.2.2?
Det har jeg gjort med en betydelig stabilisering som det positive resultat.
Men jeg må sige at jeg generelt har haft en del bøvl med mine browsere på
det seneste, navnlig Exploder 5.1. Nå det tror jeg lige jeg starter en ny
tråd om, så vi ikke forvirrer begreberne

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 12-06-03 21:31

Hej

Det virkede så næsten under Netscape 4.7 på min Quadra med 7.5.5., det
vil sige, den loggede ind, men frøs så ,_(

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 13-06-03 07:55

sadyhr@mail.tele.dk writes:
>Jamen duer den under 9?
Jada, brug vers 1.2.1
Den er vildt langsom i opstart, men derefter kører det pænt hurtigt og
stabilt.

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 13-06-03 20:01

Hej Frank

Frank Løkkegaard <fl@net.dialog.dk> wrote:

> Jada, brug vers 1.2.1
> Den er vildt langsom i opstart, men derefter kører det pænt hurtigt og
> stabilt.

Jeg henter den nu.

Så får vi se.