Win98 og hvilken FrontPage - Officepakke?
Fra : Niels P.

Dato : 10-06-03 20:55

Hej.

Hvis man har Win98 som styresystem - og Office-97, - hvilke muligheder har
man for at installere FrontPage?

Jeg har engang læst noget om en "FrontPage Express", som man skulle være
inkluderet i IE - er det korrekt?
Hvad kan en sådan "FrontPage Express"?

Skal man installere en XP-Office pakke - og funker den med Win98?

Findes FrontPage som enkeltstående program - eller er det altid en del af en
Office-pakke?

På forhånd tak for evt. svar!

--
Mvh.
Niels P.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-06-03 22:50

"Niels P." <nospam@nospam.dk> skrev :

>Jeg har engang læst noget om en "FrontPage Express", som man skulle være
>inkluderet i IE - er det korrekt?
>Hvad kan en sådan "FrontPage Express"?

Den er udgået for lang tid siden, men har du første udgave af Win
98 ligger den på din cd, så du burde kunne installere den under
tilføj/fjern programmer = Windowskomponenter.

Den kan kun det mest basale, hvis du vil have en mere uptodate
version af en simpel webeditor, så vil jeg hellere anbefale den
der følger med browseren Mozilla, http://www.mozilla.org.

>Skal man installere en XP-Office pakke - og funker den med Win98?

Det kan den sagtens, men det bliver jo en halvdyr affære.

>Findes FrontPage som enkeltstående program - eller er det altid en del af en
>Office-pakke?

Du kan sagtens købe den alene.
--
Knud