Skærme
Fijala 3554
Ville i kunne leve med en rød pixel fejl i~
Fra : Flare

Dato : 11-06-03 20:40

Jeg trode jeg kunne ignorere den når den ikke kunne ses på lysbaggrund. Men
et helt utroligt hvor meget sådan en skide pixel springer lige i øjet på
mørk baggrund. Er der nogen der har erfaringer om man kan vænne sig til det?
Lidt ligsom med triton striber.?

Er sgu ked af at skulle af med skærmen igen når man nu har ventet så længe.

Mvh
Anders

Fra : Torben

Dato : 11-06-03 22:37

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Anders
>
> Jeg tror ikke at du vil kunne leve med at have sådan en pixel fejl, fordi
du er en der går op i hvordan tingene er og ser ud, det er noget jeg siger
udfra at have læst hvad du skrevet her i gruppen.
Jeg ville ikke kunne leve med det, det er noget andet med trinitron striber
dem ved man at der er ikke er noget at gøre ved, men det er der her, jeg har
læst her i gruppen at mange har fået Acer732 men du er vis den eneste der
har fået en med Pixelfejl.

RETURN TOO SENDER !!
Håber for dig, at du får en uden fejl

Mvh
Torben

Fra : Flare

Dato : 11-06-03 22:44

> [...]
har
> læst her i gruppen at mange har fået Acer732 men du er vis den eneste der

Ja jeg er også næsten sikker nu. Men med mit held for tiden får jeg sikker
en med 2....

Fra : JRS

Dato : 11-06-03 23:22

> Ja jeg er også næsten sikker nu. Men med mit held for tiden får jeg sikker
> en med 2....

Jeg fik først en med !7! og så blev den byttet til en med 1 ...
Så lidt kan det da hjælpe at få byttet skidtet ..

MVH
JRS

Fra : Erik W.

Dato : 11-06-03 23:41

Nej - jeg er perfektionist ligesom dig.
Jeg ville kunne leve med det hvis det var i kanten af skærmen, og skærmen
ellers var den sidste tilbage på et meget billigt tilbud. Men til fuld pris?
No way! - Skynd dig at bytte den, inden den bliver udsolgt igen.

Mvh Erik

Fra : Kim

Dato : 13-07-03 15:06

"Flare" <dct_flare@hotmail.com> wrote in message
> [...]
det?
| Lidt ligsom med triton striber.?
|
| Er sgu ked af at skulle af med skærmen igen når man nu har ventet så

Hvis den døde pixel er i midten af skærmen, dækker garantien.

Hvis man læser Acer's warranty, så skriver de i den engelske, at der ikke må
være mere end 4 døde pixels pr. million pixels, men maks. kun 1 død pixel i
midten af skærmen. Læser man efterfølgende den tyske, så er vilkårerne de
samme bortset fra, at der nu ikke må være nogen døde pixels i midten af
skærmen. Det kan være en slåfejl i den engelske udgave, men det er lidt
svært at se, da deres engelske ikke ser ud til at være det bedste.

http://support.acer-euro.com/documents/reports/displaylcd.pdf

PS.
Jeg ved godt, at denne tråd er blevet lidt gammel, men jeg svarer nu
alligevel.

--
Mvh.

Kim