Mr. Talbot, Northampton, Massachusetts, Ta~
Fra : Flemming Chr. Nielse~

Dato : 09-06-03 15:05

Man kan åbenbart få 14 dages gratis adgang til forskellige amerikanske
folketællinger, men når jeg indtaster mail-adresse m. m., kræver de også et
kontonummer, og lige meget, hvad jeg taster ind, accepterer de det ikke.

Nu er det eneste, jeg ønsker, at få oplyst det
fulde navn + stilling, adresse, evt. hustrunavn og antal børn for en vis
Mr. Talbot, der boede i Northampton, Massachusetts i året 1832. Det ser ud
til, at han optræder i folketællingen for 1830, og at han var den eneste med
det navn i Northampton. Men hvad jeg hjælper det, når adgang nægtes!

Kan nogen fremskaffe den efterspurgte
oplysning. Jeg har tidligere skrevet til både det lokalhistoriske museum i
Northampton og til byens bibliotek, men ingen af institutionerne har
åbenbart lyst til at svare med så meget som et mail.

Jeg er ikke slægtsforsker og kommer derfor
sjældent i denne nyhedsgruppe, men hvis nogen har et svar, vil jeg være
taknemmelig for et mail til

min@post5.tele.dk

helst vedlagt den nødvendige dokumentation for de eventuelle oplysninger om
Mr. Talbot.

de bedste hilsener

Flemming Chr. Nielsen

Fra : Ole P. Bielefeldt

Dato : 09-06-03 16:34

"Flemming Chr. Nielsen" <min@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> kontonummer, og lige meget, hvad jeg taster ind, accepterer de det ikke.

<snip>
> min@post5.tele.dk
>

> helst vedlagt den nødvendige dokumentation for de eventuelle oplysninger
> [...]

Det "kontonummer", du indtaster, skal mest sandsynligt være et kreditkort
eller Visa Dankort nummer. Er det det?
--
Ole P. Bielefeldt
Ry

ole.bielefeldt@adslhome.dk
FTM: www.familytreemaker.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 09-06-03 22:30

"Flemming Chr. Nielsen" <min@post5.tele.dk> wrote in message news:3ee4941c$0$24630$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Northampton og til byens bibliotek, men ingen af institutionerne har
> åbenbart lyst til at svare med så meget som et mail.

(1) Do not subscribe for one item, especiallyif weak at english

many are unable to unsubscribe in time
many horror stories

(2) Ask for a look up in news:alt.genealogy

there are many heplful people there

Hugh W