digital kamera
Fra : Asger Andersen

Dato : 07-06-03 13:56

Hej Arne Feldborg

Jeg kan se at man skal lade være at svarer på noget her i gruppen, så får
man bare nogen på hovedet . Det var kun ment som en oplysning og det er
taget direkte fra producentens bog som følger med kameraet, så du må
henvende dig til Dem. >>>>>og for at gøre det helt klart så vil jeg ikke
svarer mere på sådanne angreb <<<<< dermed slut.

M.V.H.

A.A

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-03 15:20

Asger Andersen skrev:

>henvende dig til Dem. >>>>>og for at gøre det helt klart så vil jeg ikke
>svarer mere på sådanne angreb <<<<< dermed slut.

Jamen jøsses da. Hvad sker der dog her?

www.aner.dk/

Fra : Bent Fleron

Dato : 07-06-03 15:45

Kaj Svenningsen wrote:

> Jamen jøsses da. Hvad sker der dog her?

)) Ja det må du nok sige. Arne er kendt for sine klare og nøjagtige
svar. Svar der er afledt af et grundigt kendskab til digitale kameraer
og scannere. Så det er fair nok han kan gennemskue reklamernes
vildledende oplysninger og hvad der måske er vigtigere her; nemlig
hjælpe os andre.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-03 15:59

Bent Fleron skrev:

>)) Ja det må du nok sige. Arne er kendt for sine klare og nøjagtige
>svar.

Jamen jeg kunne og kan slet ikke se noget angreb.

www.aner.dk/

Fra : Bent Fleron

Dato : 07-06-03 16:13

Kaj Svenningsen wrote:

> Jamen jeg kunne og kan slet ikke se noget angreb.

Næh, heller ikke jeg, men vi to er måske skruet lidt anderledes sammen
oppe i hovedet. Dog vil jeg sige at det var helt fint at Asger Andersen
havde sit indlæg med hensyn til begejstring for sit nye kamera, sådan
skal det osse' være. Det var da osse' fint at han ville delagtiggøre sin
nyerhvervede viden. Han kunne jo ikke vide at der befinder sig
adskillige her i gruppen bl. a. en Erik og en Arne ) som kunne skrive
tykke bøger om det.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Bent Fleron

Dato : 07-06-03 16:18

> Han kunne jo ikke vide at der
> befinder sig adskillige her i gruppen bl. a. en Erik og en Arne )
> som kunne skrive tykke bøger om det.

Undskyld Lars Jørgen, jeg glemte dig. Du skriver faktisk om det i et
PC-blad )
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-03 16:29

Bent Fleron skrev:

>Næh, heller ikke jeg, men vi to er måske skruet lidt anderledes sammen

Slet ikke utænkeligt.
Hmm. Findes dk.videnskab.philosofi.lommephilosof?

>oppe i hovedet. Dog vil jeg sige at det var helt fint at Asger Andersen
>havde sit indlæg med hensyn til begejstring for sit nye kamera, sådan

Selvfølgelig, derfor blev jeg også paf over reaktionen (fra Asger).

>nyerhvervede viden. Han kunne jo ikke vide at der befinder sig
>adskillige her i gruppen bl. a. en Erik og en Arne ) som kunne skrive
>tykke bøger om det.

Selv om han vidste det, er det jo ligegyldigt. Tænk, hvis man ikke
ville udtale sig om noget, andre måske vidste mere om.

www.aner.dk/

Fra : Arne Feldborg

Dato : 07-06-03 15:28

"Asger Andersen" <asa@post11.tele.dk> skrev Sat, 7 Jun 2003 14:55:47
+0200

> [...]
>man bare nogen på hovedet . Det var kun ment som en oplysning og det er
>taget direkte fra producentens bog som følger med kameraet,

Hvor der givetvis står at cameraet har 3.1 mill effektive pixels.

Men at Output filen ved hjælp af Fujifilms "Pixel Data Coupling
Technology" (= Interpolation) kan leveres i op til 6.03 Mpix.

Som allerede nævnt er der ikke noget forkert i interpolation, Fujis
teknik er faktisk een af de bedre på området, og jeg har heller ikke på
noget tidspunkt kritiseret din fremstilling.

Man skal bare gøre sig klart at det ikke er det samme som
cameraopløsning.

>henvende dig til Dem. >>>>>og for at gøre det helt klart så vil jeg ikke
>svarer mere på sådanne angreb <<<<< dermed slut.

Øh, hvilke(t) angreb.?

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Wentzel

Dato : 08-06-03 09:00

"Arne Feldborg" <feldborg@haunstrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget tidspunkt kritiseret din fremstilling.
>
> Man skal bare gøre sig klart at det ikke er det samme som

Som et supplement til dit udsagn om Fujifilm teknik vil jeg henvise til
nedenstående link, der viser den seneste udvikling for Fujifilm super CCD.
De har nok fat i noget væsentligt.

http://www.mkdata.dk/pctutor/hardware/modul9c09.htm

Venlig hilsen
Ulrik Wentzel

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 07-06-03 15:33

On Sat, 7 Jun 2003 14:55:47 +0200, "Asger Andersen"
<asa@post11.tele.dk> wrote:

> [...]
>henvende dig til Dem. >>>>>og for at gøre det helt klart så vil jeg ikke
>svarer mere på sådanne angreb <<<<< dermed slut.

Når man giver udtryk for uvidenhed, må man da modtage et svar i
den gode ånd det er givet, hvad er det galt med det ?
mvh Ebbe

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 07-06-03 16:03

Ebbe Hansen skrev:

>Når man giver udtryk for uvidenhed, må man da modtage et svar i

Egentlig så jeg slet ikke nogen uvidenhed.

Jeg læste Asger som 'De siger at...' og Arne som 'de vrøvler lidt'.

www.aner.dk/