Vejle, Hatting, Daugaard, Daugaard bye!
Fra : Ulla

Dato : 07-06-03 13:17

Hedensted sogn 1849 Vejle amt
Født den. 25 februar 1849 Madsine Kirstine Nielsdatter :

Datter af

Niels Madsen,
Ane Marie Kristensdatter

Jeg har x3 Niels Madsen gift med en Ane Marie Kristensen

Niels Madsen født Vorbasse Ribe amt. Niels Madsen.Skanderborg amt.. Niels
Madsen Hedensted Vejle amt,
fra folketællingen 1845 . 1860 er der en og samme person, eller hvad .?

Er der en der kan hjælpe med folketællingen Hedensted sogn Vejle amt 1850,
og hjælpe med at finde de rigtige forældre og hvorfra forældrene til
Madsine Kirstine Nielsdatter
stammer ?

Med Venlig hilsen
Ulla Elisa
uelisa@post.tele.dk

Fra : Hanne Bjørn

Dato : 13-06-03 15:35

I emne står der Daugård, men i teksten står der Hedensted 1850. Jeg har
gennemgået Hedensted 1850, men ikke fundet det omtalte ægtepar og datter.
Hanne

Fra : Ulla

Dato : 13-06-03 20:52

Tusind tak for din hjælp selv om der ikke var gevinst angående Niels Madsen,
Ane Marie Kristensdatter

Hvad tror du årsagen til de ikke er i folketællingen fra 1850 ??
Ovenstående data og navne på Forældrene og Madsine Kirstine Nielsdatter er
fra en dødsattest fra Daugård Hedensted sogn, jeg føler det er svært at
skelne om det er den samme person de 3x Niels Madsen ,der er gift med 3x
navnesøster Ane Marie Kristensdatter.
Hvad med Hatting sogn ?

Med Venlig hilsen
Ulla Elisa
uelisa@post.tele.dk

Fra : Hanne Bjørn

Dato : 14-06-03 15:08

Niels Madsen er nu fundet i Daugård sogn 1850 og 1860
1850
Niels Madsen 35 Worbasse
Ane Marie Christensdatter 28 sognet
Cecilia Nielsdatter 9
Kristine Nielsdatter 6
Ane Else Nielsdatter 4
Madsine Nielsdatter 1

1860
Niels Madsen 44 Worbasse
Ane Marie Christensdatter 38 sognet
Madsine Nielsdatter 11
Christen Nielsen 9
Jens Madsen Nielsen 6
Mikkel Nielsen 4
Ane Kirstine Nielsdatter 1

Ulla <uelisa@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3eea2bd9$0$76135$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

Fra : Ulla

Dato : 14-06-03 21:02

Hanne Bjørn du får mange tak for hjælpen.

Fra : HAIMCORPORATE@cfl.rr~

Dato : 16-06-03 18:23

Hedensted er et lille areal uden for Vejle og Daugaard sikkert en lille
bysted. Jeg har vaeret paa Hedensted selv og det er sandelig smukt.
Christine Armas (trille)