Tjekke E-mail med mobil?
Fra : sls

Dato : 10-06-03 21:55

Hej

Jeg har en nokia 6610, kan jeg godt tjekke min mail hos www.sol.dk med den?
Jeg har telmore. Og hvad vil det koste i minuttet?

Mvh Sid

Fra : Bettina & Fillip

Dato : 10-06-03 22:31

Hej Sid

Prøv programmet fra dette link: http://www.reqwireless.com/emailviewer.html

Det er en e-mail klient der er meget let at sætte op.
Fedt at kunne tjekke sin mail når man er på farten.

Venligst

Fillip

Fra : sls

Dato : 10-06-03 23:24

> Prøv programmet fra dette link:
http://www.reqwireless.com/emailviewer.html

Takker, det ser ud til at virke..

Men jeg har desværre ikke noget betalingskort, så findes der noget lign. der
er free. Eller er der er der har et crack eller lign.?

Mvh Sid

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-06-03 12:38

> Takker, det ser ud til at virke..

Tilbyder SOL POP3 e-mail da? For ellers ville jeg da mene at det
omtalte program ikke ville kunne checke en webmail-account.

> Men jeg har desværre ikke noget betalingskort, så findes der noget
> lign. der er free. Eller er der er der har et crack eller lign.?

Desværre ikke hvad jeg ved af :/

Fra : sls

Dato : 11-06-03 14:41

> Tilbyder SOL POP3 e-mail da? For ellers ville jeg da mene at det
> omtalte program ikke ville kunne checke en webmail-account.

Nej desværre, men det er også fint nok for mig at kunne tjekke min alm. mail

Mvh Sid

Fra : Bettina & Fillip

Dato : 12-06-03 06:54

Der findes andre programmer. Prøv dette link:
http://midlet.org/category.jsp?parentLevel=223
Men efter min mening ikke noget så godt og let som fra Reqwireless.
Programmet kostede mig ca. 140,- . Tror du får svært ved at cracke det.
Det praktiske med om du har et kort eller ej må du selv slås med

Fra : sls

Dato : 12-06-03 09:03

> Programmet kostede mig ca. 140,- . Tror du får svært ved at cracke det.
> Det praktiske med om du har et kort eller ej må du selv slås med

Tror også jeg køber programmet. Tak for hjælpen...

Mvh Sid