The sun always shones on TV - remix eller ~
Fra : Jan Tønder

Dato : 10-06-03 21:18

Hej allesammen.

Er der nogen der kan hjælpe mig. På den tyske radiostation Delta Radio,
spiller de sangen "The sun always shines in TV", som oprindelig er et hit
fra norske A-ha fra 1985. Det er dog en anden version. Det lyder lidt som om
det er A-ha der har lavet et remix, men det kan måske også være en
coverversion. Er der nogen der ved hvem gruppen er - er det A-ha eller???

På forhånd tak for evt. svar.

Jan, Sønderborg

Fra : Jan Tønder

Dato : 10-06-03 21:59

Har selv fundet ud af det. Det drejer sig om en live-version fra A-ha's
seneste live-album. Den er udkommet på single.

Jan

Fra : Hibbit

Dato : 10-06-03 22:04

"Jan Tønder" <jan-tonder@mail.tdcadsl.dk> wrote in

> [...]
> lyder lidt som om det er A-ha der har lavet et remix, men det kan
> måske også være en coverversion. Er der nogen der ved hvem gruppen er

Jeg tror, at du har hørt live versionen af sangen.
A-HA har nemlig udgivet et live album : "How can I sleep with your voice in
my head".

Hvis ikke, så gå ind på www.deltaradio.de og find deres søgeside.
Skriv den dag og det tidspunkt sangen blev spillet på. Så får du det
korrekte svar.

Hibbit