Wicker Man
Fra : Morten Steen

Dato : 10-06-03 21:01

Nu jeg VAR i gang med at finde gode gys til min nært forestående
horroraften, faldt jeg over subj.

Er der nogen der ved om de udgaver man kan købe på DVD i hhv. R1 og R2 er
uklippede?

Se f.eks.

R1 : http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=3265
R2 : http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000067704

I følge www.uncut.dk skal den nemlig ses i den uklippede version (lige som
alle andre film, velsagtens).

Nogen der kan gøre mig klogere?

Morten

Fra : ML-78

Dato : 10-06-03 22:01

> Er der nogen der ved om de udgaver man kan købe på DVD i hhv. R1 og R2 er
> [...]

R2-versionen indeholder både biografversion og den uklippede. R1-versionen du henviser til gør ikke, men der findes en anden som futureent ikke har. Denne anden R1-udgave indeholder begge versioner, men ser ikke ud til at have kommentarspor eller dokumentar:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005KHJR

R2-versionen må altså være det bedste valg. Og så kostede den endda kun £10 da jeg købte den

ML-78

Fra : Morten DH

Dato : 11-06-03 09:52

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
R2-versionen må altså være det bedste valg. Og så kostede den endda kun £10
da jeg købte den

Men jeg tvivler på den slår min R1 udgave hvor filmen kommer i en trækasse