Det levende søkort 2 - kode
Fra : Sune

Dato : 09-06-03 10:30

Det er IKKE en piratkopi, men jeg har lånt Det Levende Søkort på
biblioteket.

Første gang jeg kører den beder den om en kode, men hvor finder jeg den
? Jeg synes ikke jeg kan få øje på den på CD eller medfølgende bog.

vh Sune

Fra : Henning

Dato : 09-06-03 12:28

On Mon, 9 Jun 2003 11:30:29 +0200, "Sune" <formel999@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Første gang jeg kører den beder den om en kode, men hvor finder jeg den
>? Jeg synes ikke jeg kan få øje på den på CD eller medfølgende bog.

Der burde ligge en lille slip i plastic-hylstret? Ca. 10*15 cm.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Hans Olsen

Dato : 09-06-03 12:58

"> Første gang jeg kører den beder den om en kode,
som kunne være:
GWYN-UQKU-UCMG

mvh
HO

Fra : Sune

Dato : 09-06-03 13:29

"Hans Olsen" <ho@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse

> "> Første gang jeg kører den beder den om en kode,
> som kunne være:
> GWYN-UQKU-UCMG

Tak for hjælpen. Det virkede.

Der lå ikke nogen slip, men den er sikkert "unsluppet" ved tidligere
udlån.

vh Sune