Benzin-for guds/min skyld.
Fra : kr

Dato : 05-06-03 17:20

Jeg postede et indlæg - se længere nede - ang. påfyldning af benzin på en
påhængsmotor. Den debat har udviklet sig helt skævt, jeg bruger IKKE diesel,
kun benzin, jeg har IKKE bil, kun en sk... 45 knallert - derfor endnu
engang, hvor kan jeg sejle hen og fylde på. Hvidovre f.eks. ? hvordan
foregår det, med sedler eller kort ? Videre op gennem Københavns Havn, hvad
er der af muligheder der ?
På forhånd - pænt tak
kat2@mail.tele.dk
( ham med en 15 fods. kabinebåd - med en 40 hp. motor.)

Fra : Claus Tersgov

Dato : 05-06-03 20:38

"kr" <kat2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:bbnqls$qbe$1@sunsite.dk...

> [...]
> engang, hvor kan jeg sejle hen og fylde på. Hvidovre f.eks. ? hvordan
> foregår det, med sedler eller kort ? Videre op gennem Københavns Havn, hvad

Prøv at kigge i en havnelods, der står det bl.a...

Men i Lynetten kan du tanke med Dankort og i kontorets åbningstid med
specielle betalingskort...

Men uanset hvor, så er det til overpriser i sammenligning med normale tanke.
Hvad med at fylde en ti liters dunk, hvergang du kører ned til båden, det er da
langt billigere...

Claus

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 05-06-03 20:52

Hundige Havn Hejren, har benzin og diesel standere på kajen ved mastekranen
foran "provianten". Ind ad indsejlingen og styrbord mellem 2nd og 3die bro.
Nemmere kan det ikke være.

Se: http://www.hundige-havn.dk/startimages/Brochure-dk.pdf

/Bjarke

Fra : Leonard

Dato : 05-06-03 20:53

"kr" <kat2@mail.tele.dk> wrote:

>Jeg postede et indlæg - se længere nede - ang. påfyldning af benzin på en
>påhængsmotor. Den debat har udviklet sig helt skævt, jeg bruger IKKE diesel,

Tjah, men sådan er det her på usenet.
Du har dog fået lidt svar og det er sikkert fordi der ikke er flere
der kan hjælpe at de ikke har svaret.
Men altså Lynetten og Svanemøllen skulle være muligheder.
--
Leonard
http://www.speedbaadsskolen.dk - Speedbådskørekort, nemt og billigt.

Fra : Søren Badstue

Dato : 05-06-03 22:14

kr <kat2@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bbnqls$qbe$1@sunsite.dk...
> [...]
> På forhånd - pænt tak
> kat2@mail.tele.dk
> ( ham med en 15 fods. kabinebåd - med en 40 hp. motor.)

Vallensbæk Havn er også en mulighed. Der er også standere helt ude ved
broen. Ind gennem indsejlingen til centerhavnen mellem Vallensbæk og Ishøj,
andet hul på højre hånd og inde i bunden til højre. Der kan enten betales
med Dankort eller konto kort til... hmm... Statoil, tror jeg. Derudover kan
der betales kontant i "Biksens" åbningstid.

--
Søren Badstue

Fra : EA 2730

Dato : 06-06-03 00:06

KORS Hvor er du hjælpeløs!
Du vil bruge en masse brændstof, bare for at få din tank fyldt op, den
risikerer at blive tom igen, inden du når hjem.
Det kalder jeg for energifråds
Jeg har ikke engang en sk.... 45 knallert, men _kun_ en sk.... cykel.
Jeg tager min benzindunk bag på cykelen og kører ned til den nærmeste tank
og købet 10 l ad gangen, til min tank er fyldt op og så har jeg brændstof
til hele sommeren, næsten.
( Så har jeg kun en 22 fods sejlbåd, med en 4,5hp påhængsmotor )

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 06-06-03 08:01

Køb en eller to benzindunke, og fyld dem op når du alligevel fylder din
knallert op. de kan nok nemt være på bagagebæreren.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse