Office 2000 problem.
Fra : Jørn Petersen

Dato : 29-03-01 15:56

Hej.

Vi har et lille problem med Windows 2000 Office installationen.

Når vi isætter Cden og starter Setup, kører Windows installationen, skriver
den dette:

" Vent mens installationsprogrammet opdatere Windows installer."

Når dette er sket, kommer følgende boks.

" Windows installer er blevet opdateret, du skal genstarte computeren for at
færdiggøre denne opdatering, når systemet genstarter, skal du køre
installationen igen for at fortsætte installationen at Microsoft Office
Premium."

Efter genstart forsøger vi igen at køre Setup, og det samme sker igen, og
det har vi efterhånden forsøgt mange gange nu, og kan ikke rigtigt komme
videre, håber nogen kan hjælpe os med vort problem.

Vi har ligeledes forsøgt at installlere Windows 98 på ny, men det hjalp
heller ikke.

Med venlig hilsen.

Jørn & Lisbeth.
jps@get2net.dk

Fra : Klaus

Dato : 29-03-01 16:57

"Jørn Petersen" <jps@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> videre, håber nogen kan hjælpe os med vort problem.
>
> Vi har ligeledes forsøgt at installlere Windows 98 på ny, men det hjalp

Office installationen er baseret på MSI, Microsoft Installer. Med CD'en
følger MSI 1.0. Installationen undersøger om der allerede er MSI på PC'en,
hvis ikke, installeres den. Hvorfor det ikke fungerer, har jeg ikke nogen
gode bud på, men I kunne evt. prøve at installere MSI selv. Den kan
downloades her:
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=11839

Med venlig hilsen

Klaus Pedersen