Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Nikon Coolpix 995
Fra : Sanne

Dato : 10-06-03 10:30

Hej

Er der nogen der kan give mig et link til en manual til ovennævnte kamera

Sanne

Fra : Henrik Witting

Dato : 10-06-03 11:41

In article <3ee5a533$0$76107$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
***maika@mail.dk says...
> Hej
>
> Er der nogen der kan give mig et link til en manual til ovennævnte kamera
>
> Sanne

GUIDE I AT FINDE EN MANUAL TIL ET KAMERA:

1) Check Google Grupper FØRST for at se, om der ikke lige er andre, som
måske har spurgt om emnet før. (Link: http://www.google.com/grphp?hl=da)

2) Hvis pkt. 1) ikke er tilfældet, så gå ind på www.google.com og skriv
f.eks. "manual nikon coolpix 995"... Det gjorde jeg, og efter 0,17
sekunders søgning kom resultatsiden frem. Som nummer næst-nederst på
første resultatside findes i dette tilfælde Nikon's europæiske
hjemmeside, hvor man så kan hente manualen.

3) Hvis du så ALLIGEVEL IKKE kan finde manualen, så blad evt. videre til
resultat-side #2, #3 osv.

4) Hvis du så ALLIGEVEL IKKE kan finde manualen, så spørg evt. i
nyhedsgruppen dk.fritid.foto...

5) Og nej, som regel koster det penge at få fat i en dansk manual...

/Henrik

--
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸><((((º>
HENRIK WITTING

Fjern det som står med stort i mailadressen for at svare direkte

Fra : Sanne

Dato : 10-06-03 12:06

"Henrik Witting" <h.wittingLAMA@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> HENRIK WITTING
>
> Fjern det som står med stort i mailadressen for at svare direkte

Mange tak for hjælpen :)

Fra : Manior

Dato : 11-06-03 18:59

Hej Sanne,
Her kommer link til alle Nikon,s manualler:
http://www.nikon-euro.com/nikoneuro2/download/download_manuals100.htm

Hilsen

Manior

Fra : E.G.C.

Dato : 13-06-03 22:24

Du kan bestrille en på Norsk. Det har jeg gjort. Der står den koster
190,00NKR, men der var ikke nogen opkrævning og heller ikke noget om at
jeg skulle sende penge da jeg modtog den. Her er linket:
http://www.interfoto.no/support/bruksanv.asp?mode=info

Mvh.

Ester C.