Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
PhotoSmart 850 ?
Fra : Martin Damberg

Dato : 09-06-03 13:44

Hejsa,

Jeg er på udkig efter et digital camera som gerne
må kunne lidt af det hele, endvidere på prisen heller ikke være
for høj vil gerne have nogle af de samme func. som ved et
rimelig godt spejlreflex.

Jeg har kig på PhotoSmart 850 fra HP.
Spec på kameraet :

http://www.hp-expo.com/dk/dan/products/digitalcamera/q2190a.html

Nogen der kender til kameraet ? er det godt / skidt ?
Ville gerne se kameraet sammenlignet med andre, så hvis nogen
kender et site plz post url'en.

Tak for hjælpen

mvh

Martin

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-06-03 13:47

"Martin Damberg" <martin-damberg@sletvejen-net.dk> wrote in message

> Nogen der kender til kameraet ? er det godt / skidt ?
> Ville gerne se kameraet sammenlignet med andre, så hvis nogen
> kender et site plz post url'en.

Hep, jeg har haft det mellem fingrene et par gange, da vi har nogle stykker
af dem på mit job.

Jeg napsede faktisk et med hjem forleden, for lige at prøve at skyde et par
billeder.

Du kan se nogle stykker her af vores hund www.bolettes.dk

De er taget med 1 megapixel indstilling, og jeg syntes de er blevet gode,
jeg har selv et 3 år gammelt Kodak 1,3 megapixel, og det er ikke i nærheden
af samme kvalitet.

Jeg har kun læst med i denne gruppe en uges tid, da jeg overvejer at
investere i noget nyt legetøj.

Faktisk tænkte jeg at spørge om hvad folk syntes om kvaliteten på de
billeder jeg havde taget, men det behøver jeg så ikke nu, det kan være der
falder lidt skamros af, omend ikke andet for det er en sød hund vi har

Smid mig endelig lidt spørgsmål hvis der e rnoget jeg kan hjælpe med, jeg er
dog langt fra fotohaj, men blot alm. bruger.

Mvh.

Kim

Fra : .J.S...

Dato : 09-06-03 15:44

"Martin Damberg" <martin-damberg@sletvejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der kender til kameraet ? er det godt / skidt ?
> Ville gerne se kameraet sammenlignet med andre, så hvis nogen

Det er testet mange steder og der synes at være enighed om at det er et
rigtigt godt køb.
http://www.megapixel.net/
http://www.digit.no/Tester/hp850/hp_ps850_intro.htm
http://www.dpreview.com/
http://www.dcresource.com/reviews/hp/photosmart_850-review/

Det lever selvfølgeligt ikke helt op til de dyreste, f.eks sammenlignes det
et sted på den Norske side med nikon 5700, og det er ikke rimeligt da den
koster over det dobbelte.

Nærmeste konkurrent er vel Olympus 750, men den er en del dyrere.

Kan fåes til ca 3800,- (www.edbpriser.dk) og til de penge synes jeg man får
utroligt meget kamera.

mvh/JS

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-06-03 15:52

".J.S..." <mr_nobody@nowhere.com> wrote in message

> Kan fåes til ca 3800,- (www.edbpriser.dk) og til de penge synes jeg man
får
> utroligt meget kamera.

Jeg ville dog nok ofre lidt flere skejs, og få verisonen med dockingstation,
der gør det supernemt at tømme & oplade dyret.
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1324627907

Mvh.

Kim

Fra : Martin Damberg

Dato : 09-06-03 16:22

"klip"
> Jeg ville dog nok ofre lidt flere skejs, og få verisonen med
dockingstation,
> der gør det supernemt at tømme & oplade dyret.
> [...]
Er det ikke bare og connecte kameraet med et USBkabel og så finder
Windows 2k/XP den som en ekstern harddisk ??

mvh

Martin