Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sletning af billeder på fotokritik.dk?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-06-03 13:15

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg sletter nogle af mine
billeder på www.fotokritik.dk ? Jeg har gjort det før, men kan ikke
finde stedet hvor det gøres og hjælp er der jo ikke meget af på sitet.

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : max

Dato : 09-06-03 13:08

> [...]
> billeder på www.fotokritik.dk ? Jeg har gjort det før, men kan ikke
> finde stedet hvor det gøres og hjælp er der jo ikke meget af på sitet.

*LOL*
kan de ikke hjælpe dig på fk.. må vi se billederne
inden du sletter dem..?
-max-

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-06-03 13:52

Mon, 9 Jun 2003 14:08:13 +0200, skrev max:

>*LOL*
>kan de ikke hjælpe dig på fk.. må vi se billederne
>inden du sletter dem..?
>-max-

Nej, DU må ikke - vi er ikke i samme klasse
Hvis du gør det alligevel, så vær overbærende!

Alle andre han gå ind på www.fotokritik.dk og slå op i menupunktet
"Fotografer" og finde "Hansen, Kurt".

Fotokritik har jeg indtil nu kun brugt til gammelt skammel og
skuffebilleder jeg faldt over under oprydning.

Fra : max

Dato : 09-06-03 14:03

> [...]
> "Fotografer" og finde "Hansen, Kurt".
>
> Fotokritik har jeg indtil nu kun brugt til gammelt skammel og
> skuffebilleder jeg faldt over under oprydning.

*ROTFLOL*
Den med gammelt skrammel skulle du have gemt til
bagefter, når jeg havde rost billederne, nu gir du mig
jo ikke noget valg..

Det er næsten ærgeligt dine flotte dobbeltexponeringer
er blevet så flotte, men man har jo lov at være heldig.
La Fontaine er meget smukt - super, og suplerer Spejling i
andemad (poetisk titel), på en sjov måde. Landskabet er
meget flot., lyset, men beskæring, jeg ved ikke, jo det virker,
det er ret fedt..
Væksthuset og fuglen kan jeg ikke forstå meningen med..
-max-

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-06-03 14:25

Mon, 9 Jun 2003 15:03:28 +0200, skrev max:

>Det er næsten ærgeligt dine flotte dobbeltexponeringer
>er blevet så flotte, men man har jo lov at være heldig.

Der var faktisk 36 dobbelteksponeringer på filmen, men kun to havde
ramt på en måde, så der blev et par sjove billeder ud af det.

>Væksthuset og fuglen kan jeg ikke forstå meningen med..

Jeg er ikke fujifilosof, så der er ikke nødvendigvist en dybere mening
med mine billeder. Form, farve, komposition kan få spejlet til at
vippe i mit gamle Nikon FE.

Fra : Leif Elsborg

Dato : 09-06-03 16:37

"Kurt Hansen" <kurtFJERNDETTE@towle.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
snip

Hej Kurt

Du kan vælge slette dig selv som bruger, herved slettes alle dine billeder.
Jeg kan ikke se om der findes andre muligheder på fotokritik.dk.

Hvis du vil fortsætte opretter du bare et login igen

Leif Elsborg
Leif@NOSPAMelsborg1.dk (husk fjern NOSPAM ved mail)
www.elsborg1.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 09-06-03 17:08

Mon, 9 Jun 2003 17:37:19 +0200, skrev Leif Elsborg:

> [...]

>Jeg kan ikke se om der findes andre muligheder på fotokritik.dk.
>
>Hvis du vil fortsætte opretter du bare et login igen

Det var så den radikale måde. I mellemtiden har jeg for første gang
begivet mig ind på en chat (på fotokritik.dk) og der fik jeg at vide,
at nye billeder først kan slettes efter 14 dage.

Fra : Kent Klein Jessen

Dato : 09-06-03 17:30

> Det var så den radikale måde. I mellemtiden har jeg for første gang
> begivet mig ind på en chat (på fotokritik.dk) og der fik jeg at vide,
> at nye billeder først kan slettes efter 14 dage.

Men du kan også vælge at dine billeder ikke skal vises. Det gøres under
"Egne billeder".

Fra : Jeppe Møller

Dato : 09-06-03 20:41

> Men du kan også vælge at dine billeder ikke skal vises. Det gøres under
> "Egne billeder".

Korrekt.
Herunder får du en oversigt over alle dine bilelder- det eneste du skal gøre
er at fjerne de 'flueben' der er sat ved de billeder du ønsker ikke skal
vises mere. (billederne slettes ikke, men gemmes blandt dine andre billeder
så du altid kan gå ind og vælge at de skal vises igen)
Samme sted kan du yderligere ændre beskrivelsen af dine billeder mv.

/JeppeM

Fra : max

Dato : 10-06-03 14:03

> Jeg er ikke fujifilosof, så der er ikke nødvendigvist en dybere mening
> med mine billeder. Form, farve, komposition kan få spejlet til at
> [...]

Jeg kender det godt, jeg har det med café stole, kan ikke
lade være med at fotografere dem, der er noget rytme i den
måde de står på når folk går, ligsom musik..
Lyder skørt hva.. -max-

Fra : Kurt Hansen

Dato : 10-06-03 20:46

Tue, 10 Jun 2003 15:02:53 +0200, skrev max:

>Jeg kender det godt, jeg har det med café stole, kan ikke
>lade være med at fotografere dem, der er noget rytme i den
>måde de står på når folk går, ligsom musik..
>Lyder skørt hva.. -max-

Hæ, ja vi er jo alle fetichister for Vorherre