Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
En ægte Balinesisk prins..
Fra : max

Dato : 08-06-03 16:02

news:_bIEa.12890$Jp3.405025@news010.worldonline.dk
-max-

Fra : Kurt Hansen

Dato : 08-06-03 16:29

Sun, 8 Jun 2003 17:01:45 +0200, skrev max:

> [...]

Et fint billede, godt udtryk, men er alt det soft ikke næsten for
meget? Det er vel noget i forgrunden som din møbelbanker af en tele
har lavet, for det er da ikke Photoshop-lir, håber jeg?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : max

Dato : 08-06-03 16:53

> [...]
> meget? Det er vel noget i forgrunden som din møbelbanker af en tele
> har lavet, for det er da ikke Photoshop-lir, håber jeg?

Der sidder en fyr foran prinsen, hvis du kigger lidt
tættere kan du se hans refleks i det ene brille glas..
Bali er meget smuk og romantisk, men måske er det
lidt for meget af det gode, med softfilteret..
-max-

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 08-06-03 18:32

max wrote:

- et UseNet link der ikke virker i Mozilla, så jeg prøver lige at
sætte et tegn i begge ender og ser om det hjælper...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : max

Dato : 08-06-03 19:44

> - et UseNet link der ikke virker i Mozilla, så jeg prøver lige at
> sætte et tegn i begge ender og ser om det hjælper...

Virker det..?

Her er et direkte link:
http://home19.inet.tele.dk/maxarte/media/images/prins.html
-max-

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 08-06-03 19:52

max wrote:

> Virker det..?
>
> Her er et direkte link:
> http://home19.inet.tele.dk/maxarte/media/images/prins.html

Jae... linket til hjemmesiden virker fint, og UseNet linket til
indlægget i binær fremstår også som et link, men der sker ikke
noget når jeg klikker på det, det er nok en bug i Mozilla...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Flemming Joensson

Dato : 08-06-03 21:30

Niels Ebbesen PowerBook <niels@niels-ebbesen.net> wrote in news:MzLEa.12954
$Jp3.414498@news010.worldonline.dk:

> Jae... linket til hjemmesiden virker fint, og UseNet linket til
> indlægget i binær fremstår også som et link, men der sker ikke
> noget når jeg klikker på det, det er nok en bug i Mozilla...

Det virker i hvert fald fint i Xnews.

Flemming