Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Eksisterer der en dansk Manual til Canon P~
Fra : GRISEN

Dato : 08-06-03 16:00

Kort og godt:
Eksisterer der en dansk Manual til Canon Powershot A40 ???
Nogen der vil sælge ???
Eller nogen der ved hvor på nettet den evt. kan hentes?

*
Jan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-06-03 21:37

GRISEN wrote:
> Kort og godt:
> Eksisterer der en dansk Manual til Canon Powershot A40 ???
> Nogen der vil sælge ???
> Eller nogen der ved hvor på nettet den evt. kan hentes?

Ja - man får den med, når man køber sit A40 i Danmark.

Prøv i news:dk.marked.privat.foto om nogen vil sælge en.

Nej - den kan ikke downloades, da Canon Danmark selv betaler
for oversættelsen og derfor ikke udleverer den gratis.

Men du kan finde en engelsk på

http://www.powershot.com/powershot2/customer/manual.html

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : GRISEN

Dato : 08-06-03 22:32

On Sun, 8 Jun 2003 22:37:16 +0200, "Jan Vestergaard" <jan@nomailjve.dk> wrote:

>Ja - man får den med, når man køber sit A40 i Danmark.

Tak for præcis info.

*
Jan

Fra : xylo

Dato : 08-06-03 22:42

"Jan Vestergaard" <jan@nomailjve.dk> skrev i en meddelelse
> Ja - man får den med, når man køber sit A40 i Danmark.

Nej !, man får den kun hvis man køber den i Danmark med dansk Manual, så
spørg først inden du køber.

Søren. (A60 købt i danmark, tysk manual.).

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-06-03 10:18

xylo wrote:
> Nej !, man får den kun hvis man køber den i Danmark med dansk Manual,
> så spørg først inden du køber.

OK - så ændrer vi formuleringen lidt.

Man får en dansk manual med når man køber sit Canon kamera hos en
forhandler, der køber sine kameraer gennem Canon Danmark.

Der er nogle forhandlere der selv importerer dem uden om Canon Danmark -
og der kan man selvfølgelig ikke være sikker.

> Søren. (A60 købt i danmark, tysk manual.).

Jan (Tidligere A40 - nu G3 - købt hos Kamerahuset - dansk manual)

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-06-03 22:50

GRISEN wrote:

> Kort og godt:
> Eksisterer der en dansk Manual til Canon Powershot A40 ???

jeps

> Nogen der vil sælge ???

ikke her, prøv i markedsgruppen

Canon-danmark sælger efter sigende nogen for flere hundreder kroner.
Hvis du er i nærheden af Odense må du gerne låne min i et par timer ;-D

> Eller nogen der ved hvor på nettet den evt. kan hentes?

Mig bekendt: det kan den ikke - problemet er nok at Canon ikke vil
tillade en sådan distribution.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : GRISEN

Dato : 08-06-03 23:22

On 8 Jun 2003 22:49:48 +0100, Jesper Brunholm <nospam@brunholm-scharff.dk> wrote:

> Hvis du er i nærheden af Odense må du gerne låne min i et par timer ;-D

Tak for tilbuddet, men jeg sidder i København, så jeg må nok finde et nærmere alternativ.

>Mig bekendt: det kan den ikke - problemet er nok at Canon ikke vil tillade en sådan distribution.

Det er også hvad jeg forventede....

*
Jan