Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
coolpix 3100
Fra : Tor Bergum

Dato : 06-06-03 22:56

hei
Er det noen som har erfaring med Coolpix 3100?
Jeg kjenner til Coolpix 2000. Er her forskjeller?

mvh Tor

Fra : "-

Dato : 06-06-03 23:17

"Tor Bergum" <torbergum@tiscali.no> skrev i en meddelelse
> hei
> Er det noen som har erfaring med Coolpix 3100?
> Jeg kjenner til Coolpix 2000. Er her forskjeller?
>
> mvh Tor
>
> ---------

Hej Tor, jeg har investeret i et Coolpixx 3100, det er et dejligt lille nemt
kamera, der tager nogle glimerende billeder, det har 3xoptisk zoom og bruger
2xAA batterier, og der kan jeg anbefale at købe opladelige. LCD skærmen er
meget god og anvendelig, har du nogle mere konkrete spørgsmål, så skyd
løs... du kan evt. tag et kig i mit galleri på www.polopower.dk der er en
masse billeder, der er taget med cameraet.

--
Mvh. Lasse
-<VW Polo 1.6>-

Fra : Claus Smith

Dato : 07-06-03 08:10

Jeg bruger Coolpix 2100, som er lillebror til 3100, men identisk bortset fra
opløsningen.

Ganske fremragende kamera, kompakt og nem at bruge.

Billedemæssigt så har jeg netop haft nogle pressebilleder i avisen, så de
små Nikon'ere er ikke helt så ringe, sø køb du trygt en 3100.

Claus Smith