Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hastighedsforskel på CF kort.
Fra : Claus Smith

Dato : 06-06-03 20:59

Hejsa.

Den hastighedsforskel som omtales i forbindelse med CF kort, vil den også
kunne mærkes i de *almindelige* små digitale kameraer?

Jeg bruger selv et Nikon Coolpix 2100 hvor jeg lige nu bruger Sandisk 128 mb
kort.

Claus Smith

Fra : Per Pedersen

Dato : 06-06-03 21:21

Jeg brugte et 256 mb Sandisk i mit IXUS kamera, jeg fik sat et RIDATA kort i
og kamera'et blev væsentligt hurtigere til at gemme billeder.
Ja ved video optagelser ca 3-4 gange hurtigere.

Per