Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor finder jeg high speed compact flash?
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 06-06-03 20:24

På edbpriser er det ikke rigtig til at se, hvad der er high speed og hvad
der ikke er.
(Jeg skal bruge 1 stk. 256 MB.)

VH
Jakob

Fra : max

Dato : 06-06-03 20:27

> På edbpriser er det ikke rigtig til at se, hvad der er high speed og hvad
> [...]

Transcend 30X..
http://www.speichermarkt.de/show.cgi?inhalt.htm
-max-

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 06-06-03 20:34

Tak for det hurtige svar.

Er det det samme som dette fra edbpriser.dk?:
Transcend Compact Flash Ultra 256MB
Type: Compact Flash Card
Speed: 4.6MB/sec.

VH
Jakob

Fra : max

Dato : 06-06-03 20:34

"Jakob Aagaard Harder" <jharder@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for det hurtige svar.
>
> Er det det samme som dette fra edbpriser.dk?:
> [...]

Ja det er det samme.. På selve flash kortet står
der ikke noget om hverken ultra eller 30X, det
står på indpakningen.. Mærkligt, men de er ok.
-max-

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 06-06-03 20:35

Hvad betyder 30X ?

PQI har nogle, der hedder 40X. Er det så endnu hurtigere? Eller betyder
tallet noget andet?

(Jeg kan dog ikke finde de der PQI 40X på edbpriser.dk.)

Fra : max

Dato : 06-06-03 20:36

> [...]
> tallet noget andet?
>
> (Jeg kan dog ikke finde de der PQI 40X på edbpriser.dk.)

40X et endnu hurtigere.. Selvom flere tests mere end
antyder at det hele er fup.. Og ikke værd at betale
ekstra for.. Hvis PQI er billig så køb dem.. -max-

Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 06-06-03 20:31

PS: Og hvad er forskellen på type I og type II ?

Fra : max

Dato : 06-06-03 20:31

> PS: Og hvad er forskellen på type I og type II ?

Tykkelsen.. Du skal bare koncentrere dig om type I..
-max-

Fra : *gavtyven*

Dato : 06-06-03 21:34

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tykkelsen.. Du skal bare koncentrere dig om type I..
> -max-

Jeg har et Canon Ixus 400
Er der så noget specielt jeg evt skal kikke efter ????

Her : http://www.prc-data.dk/ koster et Performance Memory 256 MB 24xSpeed
Compact Flash med 10 års 469kr