Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med Canon A70, overførsel.
Fra : Vega

Dato : 06-06-03 12:04

Hej gruppe.

Hvis jeg har f.eks. 25 billeder som jeg vil overføre, "fryser" computeren,
efter den har overført dem, og jeg bliver nød til at genstarte på
kabinettet.
Jeg bruger Zoom browser til det, det er når den skal til at åbne det vindue
hvor man kan se alle mapperne med små billeder.

Mit system.

AMD XP 2700+
512 mb PC2700 DDRram
Windows XP PRO

Hvad kan der være gjaldt, skal jeg prøve at installere Zoom browser igen?

Mvh. Vega.

Fra : Lars [8210]

Dato : 06-06-03 16:34

Vega wrote:
> [...]
> 512 mb PC2700 DDRram
> Windows XP PRO
>
> Hvad kan der være gjaldt, skal jeg prøve at installere

Hej Vega

Prøv at skifte program - ZoomBrowser er efter min mening et
skod program.. det laver ofte vrøvl..

Prøv istedet en downloader herfra

http://www.breezesys.com/G1/Downloader/index.htm

eller

http://www.breezesys.com/Downloader/index.html

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Sp@cey

Dato : 08-06-03 15:41

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Windows XP PRO
>
> Hvad kan der være gjaldt, skal jeg prøve at installere Zoom browser igen?

Prøv et andet program evt Photoshop eller Acdsee, hvis du har xp så kan den
sæææl.
hvis den stadig fryser så lyder det som en hardware konflikt på din usb port
A70 understøtter iøvrigt ikke USB 2.0 og Canon tager ikke ansvar for hvad
der end måtte ske hvis du sætter diut kamera til en sådan port.
Hos mig sker der nu ikke noget.

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."