Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Møgkøter
Fra : John

Dato : 05-06-03 19:08

Min ældste datter har en lille tæppetisser (Papillion). En helt igennem
irriterende bette ting. Men for et par dage siden, da den lå på græsplænen
og missede med øjnene i den dejlige sol, så den nu alligevel _lidt_ nuttet
ud. Jeg lagde mig på maven, og skød en rulle af min favorit film Fuji Sensia
med zoomen på 300mm. Det bedste billede fra filmen kan ses som det første
billede under kategorien "Dyreliv" på mit galleri:

http://www.jkhansen.dk/galleri.htm

Kommentarer er som altid meget velkomne.
--
MVH
John K Hansen

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 05-06-03 19:37

On Thu, 5 Jun 2003 20:08:29 +0200, "John"
<hansenj@tdcNOPEadsl.dk> wrote:
klip
>http://www.jkhansen.dk/galleri.htm
>
>Kommentarer er som altid meget velkomne.

Det må være sådan noget, der får en til at fortsætte, trods alle
skuffelser, en dag er den der måske
mvh Ebbe

Fra : max

Dato : 05-06-03 19:51

> Det må være sådan noget, der får en til at fortsætte, trods alle
> skuffelser, en dag er den der måske
> mvh Ebbe

Det er et dejligt billede ))))))))))))))))
-max-

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-06-03 21:00

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er et dejligt billede ))))))))))))))))

Ja, jeg synes også i en meget lille brøkdel af en hundredende del af et
sekund, at hunden så sød ud :)...

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Pico

Dato : 05-06-03 21:45

Anders Houmark wrote:
> "max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg synes også i en meget lille brøkdel af en hundredende del af
> et sekund, at hunden så sød ud :)...

Jeg forstår ikke jeres antiparti mod "møgkøteren", jeg mindes med
glæde de 11 år vi havde vores Papilion, den var selvfølgelig også
stueren og jeg holdt det indlærte ved lige fra hundeskolen, selvom
det sikkert så komisk ud når jeg, 193 høj, hersede med plads og
så videre, den var jo ikke større end tobak for en skilling

Billedet er forøvrigt udemærket selv svælgede jeg i at proppe
den lille fyr ned i alt muligt, det gav mange motiver som ikke kunne
laves med en dobbermann
Pico

Fra : max

Dato : 05-06-03 22:09

> Ja, jeg synes også i en meget lille brøkdel af en hundredende del af et
> sekund, at hunden så sød ud :)...
>

> --
> Anders Houmark

*ROTFL*
-max-

Fra : Aragorn

Dato : 06-06-03 00:45

"John" <hansenj@tdcNOPEadsl.dk> wrote in message
> [...]
> billede under kategorien "Dyreliv" på mit galleri:
>
> http://www.jkhansen.dk/galleri.htm
>
> Kommentarer er som altid meget velkomne.

Hej John.

Dejlige billeder du har lavet der - jeg kan især godt lide dit billede af
schäferhunden - det er lige til en bog om hunde!

Og jeg kan tælle ti felter i den der gråtone-ting du har på din side.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

========================
http://www.bmwmc.dk
http://www.furnituretiger.dk

Fra : John

Dato : 06-06-03 08:45

"Aragorn" <Aragorn@NOSPAMwelles.dk> skrev i en meddelelse
> Hej John.
>
> Dejlige billeder du har lavet der - jeg kan især godt lide dit billede af
> schäferhunden - det er lige til en bog om hunde!

Hvis du tænker på ansigts-billedet af hunden "Argo", så havde jeg den
fornøjelse at få det bragt på forsiden af bladet "Schæferhunden", hvor de
dog med fuldt overlæg spejlvendte det...Det har noget at gøre med, at layout
folkene åbenbart helst vil have tekst nede i venstre side. Det gjorde dog
ikke noget alvorligt ved billedet, så det havde jeg ingen indvendinger imod.
Men det var da dejligt, at andre syntes om billedet. Og min far var
naturligvis henrykt; det var nemlig hans schæfer (som desværre er død).

Fra : Aragorn

Dato : 06-06-03 11:18

> [...]
> Men det var da dejligt, at andre syntes om billedet. Og min far var
> naturligvis henrykt; det var nemlig hans schæfer (som desværre er død).

Hej igen John.

Det var det nu ikke - det var det andet billede af Argo, hvor han står med
siden til - men du har ret i at portrættet af ham er meget flot - se, *det*
er en rigtig hund!
Der er nu noget særligt ved schäferhunde - dejlige dyr.
Protrættet af ham er også rigtigt godt da - det var bare sjovt nok det andet
billede jeg lagde mest mærke til.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

http://www.furnituretiger.dk