Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
anbefaling af hjemmeside - rewiev af optik~
Fra : Brian Lodahl

Dato : 05-06-03 13:56

jeg ville blot dele et link med jer.....

jeg stødte på følgende side på nettet her i dag - oho hvor en åbenbaring.
Der er gennemgående analyser og bedømmelser af optik gennem 30 år, set fra
en fagmands synspunkt. hvad med "chip-tuning af en 30 år gammel
Ultra-Micro-Nikkor 55mm linse monteret på et Nikon D1X" ??? -samt meget
andet godt.

se blot på
www.naturfotograf.com
hos foto-guden Bjørn Rørslett

mvh
Brian

--
Best regards ; Brian Lodahl; lodahl@kom.auc.dk ;
Stud. M.Sc.E.E. (HochFreqvenzKleinEinbauMäzeKreitslaufBaumeister) ;