Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
remote/capture
Fra : Søren Kops

Dato : 05-06-03 13:16

Hej

Jeg har et canon a40. Og ville gerne prøve remote/capture funktionen i
zoombrowser.

På min stationære pc kan den ikke connecte. Og på min bærbare vil den heller
ikke. Zoombrowser kan dog indlæse billeder uden problemer på begge
maskiner. Begge tilfælde er det usb porte. Jeg har ikke strømforsyning på
kan det være det der er problemet?

Har nogen erfaring i at løse dette problem?

mvh

søren

Fra : Thomas Sass Pedersen

Dato : 05-06-03 13:44

Hej Søren

Jeg har et Canon A10 (ved det er en gammel sag), og jeg har heller ikke
strømforsynging til det. Og der virker remotecapture fint.

Har du husket at lade den stå på den blå pil, som når du skal downloade
billeder?

MVH

Sass