Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Opsplitning af dk.fritid.foto
Fra : lars bo

Dato : 05-06-03 10:46

Jeg kom med et indlæg om opsplitning af denne gruppe og fik hurtigt svar fra
Niels Riis Ebbesen

Citat
> En enkelt ting ting til, skal dk.fritid.foto deles i analog og digital?

"Dem der gerne vil ha' en analog foto-gruppe, bør da ta'
konsekvensen fuldt ud, og mødes med andre fotoamatører i en
fotoklub...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner"

Skal vi "amatører" have vores egen gruppe? hvor alle indlæggene ikke drejer
sig om hvilket Digitalt kamera der er bedst og hvor mange pixels der skal
være for at man kan se billedet?
Eller skal diskussioner om billeders indhold til at komme i første række?

Med hensyn til at melde sig ind i en fotoklub, er der desværre nogen af os
amatører der bor så langt ude, at kragerne for længst er vendt om, at der
ikke eksisterer fotoklubber, og så er nettet nok den eneste mulighed.

hilsen
lars bo

Fra : Kurt Hansen

Dato : 05-06-03 14:39

Thu, 5 Jun 2003 11:46:06 +0200, skrev lars bo:

> Med hensyn til at melde sig ind i en fotoklub, er der desværre nogen af os
> amatører der bor så langt ude, at kragerne for længst er vendt om, at der
> ikke eksisterer fotoklubber, og så er nettet nok den eneste mulighed.

Er vi lidt friske, os der er amatører med analogt grej og bor langt
ude? Jeg har en Toyota fra 1991 og kører gerne 100 km til et træf,
hvis der er et godt forslag til en fotosafari i Jylland.

Jeg ved ikke hvad man laver i en fotoklub, ud over at diskutere
vedtægter, hvilken blænder der er brugt til et bestemt billede, samt
at lege lidt med Opemussen. Ikke noget der fænger hos mig.

Hva' så? Er der nogen der vil med til Fur en dag det er godt vejr?
Eller Livø? Eller Legoland-land? Kreative ideer til locations med gode
motiver efterlyses.

P.S. Jeg gi'r den første svalebajer!

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 05-06-03 14:44

Kurt Hansen <kurtFJERNDETTE@towle.dk> wrote:

> Er vi lidt friske, os der er amatører med analogt grej og bor langt
> ude? Jeg har en Toyota fra 1991 og kører gerne 100 km til et træf,
> hvis der er et godt forslag til en fotosafari i Jylland.

Du skal være mere end velkommen til at kigge på
http://www.focus-silkeborg.dk/ - der er fotoklubben i Silkeborg's
hjemmeside. Jeg kan for eksempel se, at både idag og næste torsdag er
afsat i programmet som "fototur" - og der bliver da også arrangeret ting
ud over disse torsdags-aftener. Så hvis du skulle have lyst til en
foto-tur i Silkeborg og omegn, er Focus Silkeborg nok dem du skal ha'
fat i ;)

Side note: Er opslag om den slags ture 'accepterede' i dk.fritid.foto?

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Kurt Hansen

Dato : 05-06-03 14:57

Thu, 5 Jun 2003 13:43:30 +0000 (UTC), skrev Rune B. Broberg:

> [...]
>ud over disse torsdags-aftener. Så hvis du skulle have lyst til en
>foto-tur i Silkeborg og omegn, er Focus Silkeborg nok dem du skal ha'

Det fremgår ikke umiddelbart hvad emnet er og på hvilken tid af dagen,
men jeg kunne jo ringe. Hmmm, det gør jeg nok..... en dag

>Side note: Er opslag om den slags ture 'accepterede' i dk.fritid.foto?

Livet er for kort til at læse fundatser. JEG synes det er acceptabelt.

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 05-06-03 15:02

Kurt Hansen <kurtFJERNDETTE@towle.dk> wrote:

> Det fremgår ikke umiddelbart hvad emnet er og på hvilken tid af dagen,
> men jeg kunne jo ringe. Hmmm, det gør jeg nok..... en dag

Nej, det varierer lidt - vi plejer vist at starte kl. 19, men på en dag
som idag (Grundlovsdag, hvis folk var i tvivl ;) kan man jo starte lidt
tidligt.

> Livet er for kort til at læse fundatser. JEG synes det er acceptabelt.

Nåja, men det var nu mere brokrøvene iblandt læserne jeg tænkte på ;)

Fra : Gerner

Dato : 05-06-03 16:08

On Thu, 5 Jun 2003 14:02:09 +0000 (UTC), "Rune B. Broberg" <usenet@mihtjel.dk>
wrote in dk.fritid.foto:

>Nåja, men det var nu mere brokrøvene iblandt læserne jeg tænkte på ;)

Hvad kalder du så dem der ikke vil følger reglerne ?
Opslag skal postes i opslagsgrupperne=at følge reglerne på usenet dk.
At du skal spørge viser blot du ikke har til hensigt at følge reglerne, ja for
du har allede dømt dem der protesterer til at være brokkerøve=vil ikke give dig
lov til at poste opslag i denne gruppe..

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 05-06-03 22:22

Kurt Hansen wrote:

> Livet er for kort til at læse fundatser. JEG synes det er acceptabelt.

Og jeg er helt sikker på, at staff@sunsite.dk nok skal læse
fundatsen højt for dig, hvis vi be'r dem pænt om det.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 05-06-03 22:23

Niels Ebbesen PowerBook <niels@niels-ebbesen.net> wrote:

> Og jeg er helt sikker på, at staff@sunsite.dk nok skal læse
> fundatsen højt for dig, hvis vi be'r dem pænt om det.

Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg staff@sunsite.dk har bedre ting
at tage sig til end at læse godnat-historier højt. Men det er jo en helt
anden sag.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 10-06-03 17:28

"Kurt Hansen" <kurtFJERNDETTE@towle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen
> (Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Hej igen Kurt

Hold da kæft, kan du se en line som dit indlæg skabte, så det ser da godt
nok ud til at vi useriøse amatører skal stikke hovederne sammen, så kan
Proff'erne diskutere her, hvad vi kan og ikke kan, medens de øver sig på at
være seriøse.
Du har vist både nummer og adresse..

M.V.H.....Benny..

Fra : Gerner

Dato : 05-06-03 16:13

On Thu, 5 Jun 2003 11:46:06 +0200, "lars bo" <lbh@postkasse.com> wrote in
dk.fritid.foto:

>Jeg kom med et indlæg om opsplitning af denne gruppe og fik hurtigt svar fra
>Niels Riis Ebbesen

Hvornår gjorde du det ?

Seneste jeg har set er en webafstemning om emnet.

Hvis du har fulgt med, så ved du at det er en dårlig idé.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 05-06-03 17:07

Hej tråd

Jah, der kan jo menes meget om mangt, mange og meget. Men jeg holder mig nu
til at mene noget om en evt. opsplitning:

Hvorfor skal analoge amatører henvises til at melde sig ind i en fotoklub
som alternativ til at bevare gruppen som den er?

Analog-fotografer har vel i tilfælde af opsplitning lige så meget ret til en
gruppe som digital-fotograferne har - eller hvad?

Jeg går ind for en opsplitning simpelthen fordi jeg ikke interesserer mig
for digital-fotografi med amatørudstyr, og det er efterhånden en stor del af
indlæggene, der kan henføres til denne kategori. Omvendt forestiller jeg
mig, at digital-fotograferne ikke er specielt interesserede i at læse om -
eller skimme - diskussioner om brug eller køb af analogt udstyr eller
tilbehør til analog-fotografi.

Så for min skyld meget, meget gerne en gruppe der f. eks. kan hedde
dk.fritid.digitalfoto og en anden, der måske kan hedde dk.fritid.analogfoto

En opsplitning betyder jo ikke, at digitalerne ikke må læse analogernes
gruppe og omvendt.

mvh Carsten
------------------

Fra : Felix

Dato : 05-06-03 17:15

On Thu, 5 Jun 2003 11:46:06 +0200, lars bo wrote:

>Skal vi "amatører" have vores egen gruppe? hvor alle indlæggene ikke
>drejer sig om hvilket Digitalt kamera der er bedst og hvor mange pixels
> der skal være for at man kan se billedet?

Udviklingen fra "nul" til "mere end proffionel" er en løbende
(livslang) proces fra grundlæggende viden om emnet til en stor
høst af erfaringer.

Jeg læser alle indlæg med stor interesse, dels fordi der ofte er
små guldkorn i dem (også fra amatørerne) og dels fordi jeg samler
viden til afgørelse af hvilket udstyr jeg bør kigge nærmere på
til næste udskiftning.

>Eller skal diskussioner om billeders indhold til at komme i første række?

For overskuelighedens skyld er det nok at foretrække at gruppen
deles op. Men jeg kan ikke finde bedre forslag, begrundelser
eller modargumenter end de som allerede er fremkommet.

Tilmed er trafikken i gruppen ikke overdrevent voldsom, så jeg
mener at overvejelserne bør udskydes til de mørke vinteraftner.

Et emne som billedkritik er dog helt oplagt. Herunder kan man så
anbringe en modereret binær gruppe. Men jeg ser, at det ikke er
så ligetil som jeg troede.

m. v. h.

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 05-06-03 18:20

"Felix" <Felix@nowhere.com> wrote in message
> [...]

Det synes jeg er en enorm god ide - men jeg foreslår desuden, at gruppen er
åben både for amatører og professionelle, der er med på en diskussion om
fotografi frem for om pixels og kameramodeller.

mvh Carsten

Fra : lars bo

Dato : 06-06-03 00:50

> [...]
> åben både for amatører og professionelle, der er med på en diskussion om
> fotografi frem for om pixels og kameramodeller.

Jeg må jo så gå videre med forslaget, men er ren amatør m.h.t.
nyhedsgrupper.
Første forhindring er at jeg ikke kan finde den gamle fundats, hvordan gør
jeg dette?

hilsen
lars bo

Fra : Jens Tønnesen

Dato : 06-06-03 07:35

"lars bo" <lbh@postkasse.com> skrev i dk.fritid.foto:

>Jeg må jo så gå videre med forslaget, men er ren amatør m.h.t.
>nyhedsgrupper.
>Første forhindring er at jeg ikke kan finde den gamle fundats, hvordan gør
>jeg dette?

Kigger på http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto

Hvis du efter eget udsagn er 'ren amatør m.h.t. nyhedsgrupper', så vil
jeg også anbefale dig, at du kigger nærmere på
http://www.usenet.dk/otd/

Jeg vil nødig tage modet fra dig, men et ret ufravigeligt krav ved
oprettelse af nye grupper, er tilstedeværelsen af eksisterende trafik
om emnet. Hvis dit udgangspunkt er at lave en undergruppe for
'analoge' fotografer, så får du umiddelbart det problem, at der ikke
er ret mange indlæg specifikt for den gruppe i dk.fritid.foto.

Det kan skyldes flere ting. Den hyppigst anvendte forklaring er, at de
er skræmt væk af al snakken om bits'n'bytes. En anden - mere nedrig -
forklaring er, at de analoge brugere er gruppe, der hastigt er på
retur og derfor ikke fylder ret meget i nyhedsgruppesammenhæng.

Uanset hvilken forklaring, der er den rigtige, så vil dit
nyhedsgruppeforslag have størst chance for at blive vedtaget, hvis du
kan henvise til eksisterende trafik om emnet.

Jeg er ikke sikker på, at jeg synes det er en speciel god idé, at
opdele efter om man er analog eller digital bruger. Jeg synes
'snittet' bør ligge et andet sted.

Som jeg læser dine frustrationer, så handler det delvis om at du
hellere vil diskutere indhold i billederne frem for teknik. På den
baggrund vil det være mere logisk at fokusere på billedkritik og
billedsnak i en ny undergruppe.

Et andet 'snit' kunne være at opdele gruppen i brugere af
point'n'shoot-kameraer, der primært har købt et kamera til feriebrug
og børnefødselsdage, og så den gruppe af fotointeresserede, der har
andre motiver i sigte.

--
Jens Tønnesen - http://www.pressefoto.dk

Fra : lars bo

Dato : 06-06-03 13:37

"Jens Tønnesen" <usenet@pressefoto.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvis du efter eget udsagn er 'ren amatør m.h.t. nyhedsgrupper', så vil
> jeg også anbefale dig, at du kigger nærmere på
> http://www.usenet.dk/otd/

Takker for hjælpen

> [...]
> forklaring er, at de analoge brugere er gruppe, der hastigt er på
> retur og derfor ikke fylder ret meget i nyhedsgruppesammenhæng.

Selv helder jeg til formodningen om at de er skræmt væk.
De få indlæg der måtte være om billeder i analoge sammenhæng, drukner i
diverse bits spørgsmål, og selv jeg må indrømme at jeg ikke var meget for at
starte en diskution i denne gruppe, for jeg følte ikke jeg hørte hjemme.

> [...]
> hellere vil diskutere indhold i billederne frem for teknik. På den
> baggrund vil det være mere logisk at fokusere på billedkritik og

Dette var måske en mulighed, og rigtigt den ligger måske tættere på det jeg
ønsker.

> [...]
> point'n'shoot-kameraer, der primært har købt et kamera til feriebrug
> og børnefødselsdage, og så den gruppe af fotointeresserede, der har

Nej så får du trynet amatører i alle lag, og hvordan skal de så blive bedre.

hilsen
lars bo

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 06-06-03 21:19

lars bo wrote:

> Selv helder jeg til formodningen om at de er skræmt væk.

Nej den holder desværre ikke, selv de mest hårdnakkede analog
freeks har i smug anskaffet sig et digicam...

> Nej så får du trynet amatører i alle lag, og hvordan skal de så blive bedre.

Jeg tror de misforstår noget, for når "Jens Tønnesen og
underttegnet skriver "amatørfotografer", så tænker vi på dem, der
som hobby arbejder med fotografiet, mange af dem er jo næsten
lige så dygtige som proff. fotografer, de har bare ikke så meget
rutine, og så lever de ikke af at lave billeder.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 06-06-03 21:08

Jens Tønnesen wrote:

> [...]
> point'n'shoot-kameraer, der primært har købt et kamera til feriebrug
> og børnefødselsdage, og så den gruppe af fotointeresserede, der har

Den snitflade tror jeg mest på, for der er såmænd ikke så stor
forskel på de aktive amatørfotografer, der også i ny og næ laver
et billede mod lidt betaling, og så de proff. fotografer som
lever af at ta' billeder, og disse to kategorier kunne nok trives
sammen i en fælles gruppe.

Og det er da uomtvistligt, at støjen i denne gruppe genereres af
det meget store antal fotoforbrugere, der bare skal ha' et nyt
digitalt kamera, og helst så godt som muligt til under 3.000 kr.

Problemet er bare, at vi ikke kan eksportere fotoforbrugerne til
en ny gruppe, det ville jo ellers være oplagt, der er jo masser
af trafik at henvise til, men de folk der poster deres spørgsmål,
uden at læse om det allerede er stillet og besvaret, læser heller
ikke fundatser, så en undergruppe til fotoforbrugerne vil kun
resultere i en masse FUT'eri.

Jeg mener, at en ny gruppe bør hedde noget der signalerer
seriøsitet, det kunne være news:dk.fotografering - og den skal
netop focusere på de emner der er omkring det at skabe billeder,
og de emner der ellers er relevante for amatørfotografer og
proff. fotografer.

Og så kan news:dk.fritid.foto være den blandede landhandel, hvor
der kan snakkes tysk moms, amerikansk told o.s.v., og den vil jo
virke sådan, at langt de fleste fotoforbrugere smutter igen når
de har fået købt kamera, og har fåer et tip til hvor de billigst
kan få billederne printet, og de de få, som måske udvikler en
mere seriøs og målrettet interesse for at fotografere, de kan så
opsøge news:dk.fotografering - hvor niveauet er noget højere.

Jeg kan oplyse, at Lotte Mørkhøj har fremført lignende tanker.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Felix

Dato : 06-06-03 22:49

On Fri, 06 Jun 2003 22:07:45 +0200, Niels Ebbesen PowerBook
wrote:

> [...]
>netop focusere på de emner der er omkring det at skabe billeder,
>og de emner der ellers er relevante for amatørfotografer og

Skal man udelukke useriøse brugere, så er
news:dk:kultur.kunst.fotografi måske et egnet mål?

Det åbner da muligheder for den udøvende fotograf og samtidigt
kan man være heldig at finde henvisninger til aktuelle
udstillinger. Måske endda med en binær undergruppe.

Og så kan fritidsfotografer muntre sig i den gamle gruppe.

m. v. h.

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 06-06-03 23:23

Felix wrote:

> [...]
> udstillinger. Måske endda med en binær undergruppe.
>
> Og så kan fritidsfotografer muntre sig i den gamle gruppe.

Nu betragter jeg ikke fotoforbrugeren som værende useriøs, hans
behov og intersser er bare ikke focuseret på det med at skabe et
billeder.

Og dit forslag er alt for højtragende efter min smag, og det
bliver dælme en smal gruppe.

Jeg synes at en gruppe med focus på fotografering og billeder,
og minus al indkøbs og forbruger snak, er godt bud på noget
rummeligt, der kan fungere i praksis.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Felix

Dato : 06-06-03 23:53

On Sat, 07 Jun 2003 00:23:15 +0200, Niels Ebbesen PowerBook
wrote:

>Og dit forslag er alt for højtragende efter min smag, og det
>bliver dælme en smal gruppe.

Det er jeg nu ikke enig med dig i. Du har tydeligvis ikke
forstået, at hverken kultur eller kunst er noget højtragende, men
ganske jordnære udfoldelsesmuligheder for almindelige mennesker.

Nu nævnte du selv ordet "smag", så tag et kig på
news:dk.kultur.mad+drikke - der er der ingen højtragende indlæg.

Men du har delvis ret, for det er netop "folks" dårlige og
misforståede assosiationer med ordene kunst og kultur, som jeg
vil udnytte til at holde indkøbspøblen borte.

>Jeg synes at en gruppe med focus på fotografering og billeder,
>og minus al indkøbs og forbruger snak, er godt bud på noget
>rummeligt, der kan fungere i praksis.

Mit bud indeholder en uendelig rummelighed for al praktisk
udfoldelse inden for billedskabelsen, digital eller analog, rå
eller manipoleret.

Lad det nu ikke blive en strid om ord, men forstå formålet og
budskabet.

m. v. h.

Fra : Gerner

Dato : 07-06-03 08:27

<niels@niels-ebbesen.net> wrote in dk.fritid.foto:

>Jeg synes at en gruppe med focus på fotografering og billeder,
>og minus al indkøbs og forbruger snak, er godt bud på noget
>rummeligt, der kan fungere i praksis.

"Problemet" som du omtaler er jeres (de gamle brugere af gruppen) egen fejl, i
har ladet disse indlæg være, til trods for at de måske skulle være henvist til
andre grupper, f.eks. indkøb/forbruger kan sagtens henvises til
forbrugergruppen, det er det den er beregnet til.

Det er denne del der er årsagen.:

>3. Fundats:
>I gruppen kan alt omkring fotografering diskuteres. Det kan være
>elementer omkring det færdige billede som komposition og billedsyn, samt
>tekniske emner som udstyr, film, mørkekammerarbejde m.m.

Hvis der nu blev lavet om på ordlyden, så ville gruppen blive bedre.

Slet f.eks. "alt omkring fotografering", som er så bred at alle vil poste et
indlæg blot det snerper lidt hen ad fotografering. F.eks de mange
stillingsannoncer (ulønnet arbejde).

Læg mærke til at der omkring udstyrsdebat står "tekniske emner" og ikke
indkøb/forbrug.

Fra : BK

Dato : 06-06-03 23:33

Felix wrote:

> [...]
> udstillinger. Måske endda med en binær undergruppe.
>
> Og så kan fritidsfotografer muntre sig i den gamle gruppe.

De 2 sidste forslag er nok de mest seriøse jeg har set, og vil måske
kunne lokke gamle brugere tilbage til NG

m.v.h.

Fra : Gerner

Dato : 07-06-03 08:36

On Sat, 07 Jun 2003 00:32:35 +0200, BK <bjarne.kjaer@mail.tdcadsl.dk> wrote in
dk.fritid.foto:

>De 2 sidste forslag er nok de mest seriøse jeg har set, og vil måske
>kunne lokke gamle brugere tilbage til NG
>
>m.v.h.

Der er 2 ting i de forslag som gør at de ikke kan lade sig gøre, i hvert fald
ikke uden stor modstand i dk.admin. Sagen er at.
1. Man opretter ikke 2 "ens" grupper i hver sin del af herakiet.
2. Binære grupper lægges heller ikke som undergruppe til en debatgruppe, da de
har sin egen herakiplads.

Og så er debatten gået over til at blive til opsplitning i amatører og
professionelle i stedet for analog/digital som begge kategorier bruger.

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 06-06-03 20:32

lars bo wrote:

> Jeg må jo så gå videre med forslaget, men er ren amatør m.h.t.
> nyhedsgrupper.

Ja - vi andre holder klogligt fra at poste OTD'er, som med
garanti bliver skudt i sænk...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 06-06-03 00:47

lars bo wrote:
> Jeg kom med et indlæg om opsplitning af denne gruppe og fik hurtigt svar fra
> Niels Riis Ebbesen

Lige nu er det sol og sommer, der er masser af lys og spændende
motiver overalt, så jeg synes vi skal bruge tiden på at ta'
billeder, og så gemme denne snak til det igen bliver vinter med
korte dage uden sollys.

Og du når ingen vejne med OTD'er til nye grupper her i sommer- og
ferietiden, alle de seriøse er bare afvisene, netop fordi de ikke
har tid til at sidde foran en computer.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Felix

Dato : 06-06-03 03:14

On Fri, 06 Jun 2003 01:47:11 +0200, Niels Ebbesen PowerBook
wrote:

> [...]
>motiver overalt, så jeg synes vi skal bruge tiden på at ta'
>billeder, og så gemme denne snak til det igen bliver vinter med

Det gælder vel hele året? Altså at der er spændende motiver
overalt.

Personligt ser jeg de "mørke" dage som en (professionel)
udfordring hvor al viden skal tages i brug, for at få et godt
skud i kassen.
Samtidigt bliver vi fri for en uendelig række af ligegyldige
fotos uden kunstnerisk eller meningsfyldt indhold.

Hvis alle tænker: "Det koster kr 1.000,- at tage et billede" så
ville vi slippe for at kigge på de værste fejltagelser og
ligegyldigheder.

Med det digitale foto er det tæt på "gratis" at øve sig, så skyd
løs; men vis kun de billeder som er de kr. 1.000,- værd.

>Og du når ingen vejne med OTD'er til nye grupper her i sommer- og
>ferietiden, alle de seriøse er bare afvisene, netop fordi de ikke
>har tid til at sidde foran en computer.

Det er nok fordi solen gør det vanskeligt at se skærmbillederne
på en fornuftig måde. Så hellere hyppe kartoflerne.
Så du har nok gættet rigtigt.

m. v. h.

Fra : Niels Ebbesen PowerB~

Dato : 06-06-03 21:27

Felix wrote:

> Med det digitale foto er det tæt på "gratis" at øve sig, så skyd
> løs; men vis kun de billeder som er de kr. 1.000,- værd.

Nu er der heldigvis lige så mange meninger om hvad der er et godt
billede, som der er fotografer, på den måde er verden sikret en
vis mangfoldihed...

Og mine gode billeder er forhåbbentligt mere end en tusse værd,
men det er dog fortvivlende, at uanset hvor mange billeder jeg
gennem årene har lavet, så er der hele tiden kun et, der er det
bedste billede.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Felix

Dato : 06-06-03 23:11

On Fri, 06 Jun 2003 22:27:06 +0200, Niels Ebbesen PowerBook
wrote:

> [...]
>men det er dog fortvivlende, at uanset hvor mange billeder jeg
>gennem årene har lavet, så er der hele tiden kun et, der er det

Jeg kan snildt følge dig i din fortvivlelse. Det må være ligesom
kun at have én hustru.

Til gengæld kan man glæde sig flere gange om dagen over det/den.

m. v. h.