Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Video på HP Photosmart 735
Fra : Preben

Dato : 05-06-03 09:39

Jeg har købt et HP Photosmart 735 kamera.
Det kan optage video, og optagelserne lagres i AVI format.
Jeg vil så konvertere videoen fra AVI til mpeg format. Hvordan gør jeg det ?

Preben

Fra : Tommy Hasen

Dato : 05-06-03 15:00

"> Jeg vil så konvertere videoen fra AVI til mpeg format. Hvordan gør jeg
det ?

> Preben

Jeg vælger at omdøbe filen fra .AVI til .mpeg så kommer der et vidue der
fortæller at dette vil ændre filen, det siger du ja til.

--
Vh
Tommy

Fra : SvendeBent

Dato : 06-06-03 16:22

"Tommy Hasen" <tommyhh@XXXtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Jeg vælger at omdøbe filen fra .AVI til .mpeg så kommer der et vidue der
> fortæller at dette vil ændre filen, det siger du ja til.

Lol ... gid det var så nemt at lave en fil om på den måde.

Find et program der kan gøre det for dig.. Google er din ven til dette
tilfælde.. F.eks. "AVI to MPG" osv osv.

men at omdøbe en fil hjælper ikke noget.