Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med instalation af Canon A70
Fra : Flare

Dato : 05-06-03 00:15

Mit Win XP nægter at finde mit A70 camerea. Har instalere som brugsvejleding
siger. I enhedshåndtereingen kan jeg se at der en SM-Controller mangler at
blive instaleret? Kan den have noget med det at gøre?

Kan i hvert fald ikke finde nogen driver til den. Hverken på CD skiven eller
på nettet.

Mvh
Anders

Fra : SB

Dato : 05-06-03 01:56

Jeg har haft nognlunde samme problem, men jeg fandt ud
af at når jeg havde tændt for min scanner, kunne min PC
ikke finde mit kamera, så jeg er begyndt med kun at
tilslutte min scanner når jeg skal brugen den.

Min XP kan åbenbart ikke styre 2 billede enheder, det
kan skyldes at min scanner driver ikke er helt kompetibelt
med XP.

MVH

SB