Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Rensning af LCD skærm bag på kamera?
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 04-06-03 21:44

Hvordan gør man det uden at beskadige skærmen? Ajax vinduesrens eller mild
sæbeopløsning eller hvordan?
Den er blevet lidt fedtet

På forhånd tak
Morten

Fra : emj

Dato : 04-06-03 22:35

On Wed, 4 Jun 2003 22:43:37 +0200, "Morten Lundstrøm"
<semizealot@iname.com> wrote:

>Hvordan gør man det uden at beskadige skærmen? Ajax vinduesrens eller mild
>sæbeopløsning eller hvordan?

Brillerens.
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk
- dit fristed på internettet.

Fra : Carsten

Dato : 04-06-03 23:10

Jeg bruger tape. Den mælkehvide der også kaldes "Englehud".
Det fjerner både støv og fedtfingre
/Carsten

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 04-06-03 23:21

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan gør man det uden at beskadige skærmen? Ajax vinduesrens eller mild
> sæbeopløsning eller hvordan?
> Den er blevet lidt fedtet

Det følger jo med brugen...*S*
Brug et stykke blødt stof, og evt ånd lidt på din skærm, varm fugtigt ånde
kan gøre meget gavn og ingen skade, det behøver ikke være besværligt eller
dyrt at fjerne en fedtet finger.
Hvordan fjerner du støv og fedtfinger fra dit Tv...
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk

Fra : zigge

Dato : 04-06-03 23:49

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hvordan fjerner du støv og fedtfinger fra dit Tv...

Med renset benzin, det tager både fedtfingere og snot fra den lille

Mvh
//zigge

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 05-06-03 09:02

> Hvordan fjerner du støv og fedtfinger fra dit Tv...
Jeg troede at LCD skærmen var mere sart end TV'et? :)

/Morten

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 05-06-03 13:13

> Jeg troede at LCD skærmen var mere sart end TV'et? :)

ååhh du ved alt med omhu, mit tv til mange tusinde skal ikke gnubbes med
ståluld, men jeg behøver heller ikke købe dyre ting for at pudse skræmen,
tit er der herinde gode råd, som kræver en invistering blot for at fjerne en
fedtplet, så svært behøver det ikke at være, hvis man tænker sig lidt
om...*S*