Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Størrelse på billede med Canon v3
Fra : Doktoren

Dato : 04-06-03 19:53

Hej....
hvor mange billeder kan der tages med et canon v3 i bedste
kvalitet, hvis man har et 128 mb CF...?
Jeg ved ikke om jeg skal investere i et større kort...
Håber en kan hjælpe mig... Bare 100-200 billeder i det hele
skulle være nok. På forhånd tak

Dr. Koch
----------------------------------
http://www.letsbeat.tk

Fra : Soni

Dato : 04-06-03 20:15

Doktoren skrev i meddelelsen ...
>Hej....
>hvor mange billeder kan der tages med et canon v3 i bedste
>kvalitet, hvis man har et 128 mb CF...?

Min korte erfaring med Ixus V3 siger mig at billeder i højeste opløsning med
mindste kompression fylder ca. 1,3 MB. Størrelsen afhænger af
kompleksisteten: Et billede af en hvid væg fylder få hundrede KB og et
vinterbillede af et egetræ uden blade fylder måske op til 2,5 MB.

Soni

Fra : Ukendt

Dato : 04-06-03 20:18