Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalt kamera i 2000-2500 kr. klassen
Fra : Michael Kristensen

Dato : 04-06-03 12:49

Jeg skal til at købe et digitalt kamera i 2000-2500 kr. klassen.

Jeg vil have 2xoptisk zoom og 3 megapixel, og regner med at købe et kendt
mærke som kodak, nikon, olympus, canon etc.

Men hvad skal jeg vælge? På specifikationerne er alle kameraerne lige gode.

Findes der nogle test og anmeldelser af de forskellige kameraer nogle
steder?

mvh - Michael Kristensen

Fra : Max

Dato : 04-06-03 13:12

> Jeg skal til at købe et digitalt kamera i 2000-2500 kr. klassen.

Har du kigget lidt i gruppen om der evt. er andre som har søgt det samme?

/Max

Fra : emj

Dato : 04-06-03 14:26

On Wed, 4 Jun 2003 14:12:29 +0200, "Max" <maxses"ja det kan du
tro@hotmail.com> wrote:

>Har du kigget lidt i gruppen om der evt. er andre som har søgt det samme?

)
Det er vist første gang i dag, at der bliver spurgt )
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk
- dit fristed på internettet.

Fra : Max

Dato : 04-06-03 14:29

> )
> Det er vist første gang i dag, at der bliver spurgt )
> Hilsen emj

Nå ja...min fejl

/Max

Fra : emj

Dato : 04-06-03 13:12

On Wed, 4 Jun 2003 13:48:33 +0200, "Michael Kristensen"
<mbkat@daimi.au.dk at=@> wrote:

>Men hvad skal jeg vælge? På specifikationerne er alle kameraerne lige gode.

Jeg ville ikke være i tvivl om, at det skulle være
Olympus Camedia C-350ZOOM
Hilsen emj

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-03 13:35

www.dpreview.com

Fra : Thomas Klosowski

Dato : 04-06-03 15:13

Din pris på et ordentligt 3 megapixel kamera er måske lige i underkanten,
men ellers ville jeg klart råde dig til et Canon A70 som har mulighed for en
del manuelle indstillinger og opfylder dine krav om opløsning og endda 3x
optisk zoom. Det koster ca. 2900 kr. men så skal du også lige ha nogle
ekstra opladelige batterier og en oplader.

Men ellers ser det da også ud til at Olympus Camedia C-350ZOOM er et godt
køb.

Mvh Thomas