Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gallery
Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-03 00:18

Alle de get2net brugere er sgu da for irriterendene, så jeg har lavet et
galleri på et af mine websites. Jeg er selv ved at oploade billeder til det,
og mine egne billeder er ikke sorteret endnu, men man er velkommen til at
kigge.

http://www.gizwiz.dk/gallery/albums.php

En særlig feature er at man (du) selv kan uploade billeder så¨andre kan se
dem. Tryk login i øverste højre hjørne og brug brugernavn guest med password
guest for at uploade billeder. (Efter login kommer der en "Upload images"
knap i toppen) Udfyld beskrivesles felterne, så andre har en chance for at
finde ud af, hvem der har uploaded og hvorfor.

Jeg forbeholder mig retten til at slette billeder som jeg finder det
passendene. Ikke dermed sagt at jeg vil slette billeder hele tiden, men hvis
mængden af billeder overstiger 1 Gig eller sådan noget, sletter jeg dem jeg
selv syntes er grimme.

Tag et kig, og upload gerne nogle billeder.

--Michael

Fra : Flare

Dato : 04-06-03 00:40

(Efter login kommer der en "Upload images"
> knap i toppen) Udfyld beskrivesles felterne, så andre har en chance for at
> finde ud af, hvem der har uploaded og hvorfor.

Ehmmm. Det gør der nu ikke. Kun logout og preferences.

Anders

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-03 06:07

Woops. Nu kan man - men kun i Guests mappen.

--Michael

Fra : Jeppe Møller

Dato : 04-06-03 13:56

"Du har ikke rettigheder til at se denne side"

hmmm

/JeppeM

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-03 14:19

Ja, Hmmmmm

Det virker vist for alle andre, der er omkring 50 besøgendene idag.

--Michael

Fra : lars bo

Dato : 04-06-03 23:51

"Michael Holm" <Michael@Holm.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde ud af, hvem der har uploaded og hvorfor.
>
> Tag et kig, og upload gerne nogle billeder.

Nu er der lagt 1 billede ind af en gæst, nemlig en åkande. Desværre kan jeg
ikke se hvem denne gæst er, og jeg kan ikke via din site kommentere
billedet, så hermed: er der foretaget billedmanipulation!!!!!!!!!!!!!!!!
Noget kunne tyde på at det har været igennem et EDB program inden det nåede
din side, og ikke kun for at blive uploaded.

hilsen
lars bo

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-03 23:54

Klik på billedet. Så er der et "add comment" link neden under billedet på
den næste side.

Ideen er at man kan lægge billeder ind så man kan linke til dem, når man
omtaler billeder her. Den bruger der har uploaded billedet har valgt ikke at
skrive sit navn, og lagde kommentaren "Ups, jeg troede at jeg kunne slette
billedet igen" så det er vist mest en test. Jeg valgte ikke at slette det,
så der muligvis kom lidt gang i det. - Det er der ikke kommet endnu. Jeg er
ved at rydde kraftigt op i mine egne billedet, så de skulle være mere
seværdige snart. Jeg vil meget gerne have kritik af den (Add comment) hvis
du har noget at sige om dem. Ellers bliver jeg jo ikke klogere

--Michael