Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket digitalt kamera ?
Fra : Janus Rønne

Dato : 03-06-03 21:40

Jeg vil gerne have lidt vejledning i forhold til hvilket digitalt
kamera jeg bør købe. Jeg vil have kvalitet (!) og havde kraftigt
overvejet Canon Powershot G3.

Er der andre, bedre alternativer ?

Jeg har hørt at G5 er på vej, bør jeg vente på det ? (Nogen der ved
hvornår det kommer ?)

Fra : max

Dato : 03-06-03 23:00

> [...]
> overvejet Canon Powershot G3.
>
> Er der andre, bedre alternativer ?
>
> Jeg har hørt at G5 er på vej, bør jeg vente på det ? (Nogen der ved

)) Du skal naturligvis ikke vente, tænk på alle de
fantastiske billeder der ikke blir taget mens du venter..
G5 blir dyrere, brug pengene på cf-kort, flash, vidvinkel-
tele konverter, uv-hus, etc etc.. Køb evt et brugt..
-max-

Fra : Lars [8210]

Dato : 03-06-03 23:22

max wrote:
digitalt
kraftigt

Hej

Læse mere om G5'eren her:

http://www.fotos.de/news_detail.cfm?message=1928

Se denne side for hjælp til valg af kamera
http://www.canon-europe.com/For_Home/Product_Finder/Cameras/
SLR/index.asp?ComponentID=25254&SourcePageID=26009#2

eller kort: http://shor.ter.dk/421917559

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Jack L.

Dato : 03-06-03 23:24

Lars [8210] wrote:

> Hej
>
> Læse mere om G5'eren her:

Review af G5eren på norsk:

http://www.digit.no/Tester/canon_g5/ps_g5_intro.htm

--
Med venlig hilsen / Best regards,
Jack L.,

Fra : J@N

Dato : 04-06-03 06:46

"max" <ma22x@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> G5 blir dyrere, brug pengene på cf-kort, flash, vidvinkel-
> tele konverter, uv-hus, etc etc.. Køb evt et brugt..

Ikke korrekt, jeg har læst et sted at Canon G5 bliver lanceret til en lavere
pris end G3. Muligvis den dyrere i starten, men den falder hurtigt i pris,
så hvor længe vil man vente....

--
mvh Jan

Fra : max

Dato : 04-06-03 09:21

> [...]
> pris end G3. Muligvis den dyrere i starten, men den falder hurtigt i pris,

Nå ja så trækker jeg mine velmente råd tilbage, verden blir
sku osse mere og mere surrealistisk...Hva
-max-

Fra : 2rb1

Dato : 04-06-03 09:06

"Janus Rønne (slet 4QAYW)" <Janusjr@4QAYWtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overvejet Canon Powershot G3.
>
> Er der andre, bedre alternativer ?
>
> Jeg har hørt at G5 er på vej, bør jeg vente på det ? (Nogen der ved

Hvis du, som du skriver, skal have kvalitet skal du op i noget digispejl, og
ikke et eller andet digimålsøger cam.

Mvh. 2rb1

Fra : klander

Dato : 04-06-03 09:42

> [...]
> overvejet Canon Powershot G3.
>
> Er der andre, bedre alternativer ?
>
> Jeg har hørt at G5 er på vej, bør jeg vente på det ? (Nogen der ved

Hej
Der er lidt beskrivelse af både G3 & G5 her, og på dansk

http://www.haun.dk/index.php?mode=1&artid=109

Mvh
Kurt

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-06-03 10:24

Janus Rønne (slet 4QAYW) wrote:

> Jeg har hørt at G5 er på vej, bør jeg vente på det ? (Nogen der
ved
> hvornår det kommer ?)

Selvfølgelig er det lidt bedre - og sikkert værd at vente på....

Når G5 er kommet begynder de at snakke om G6 - skal man så også
vente på det ?

På den måde får man aldrig købt noget - der vil altid være noget,
man kan vente endnu længere på.

Så hvis jeg var dig ville jeg straks købe en G3 !

Jeg har i øvrigt lige gjort det, og er meget glad for det !

--

M.v.h. Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: http://www.jve.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 04-06-03 11:52

G5 skulle ifølge rygtet komme i næste uge, så jeg vill måske lige vente
liiiiidt længere.

--M