Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens små skud.
Fra : ©® Spectrus ®©

Dato : 03-06-03 20:34

Først faldt jeg over en blå guldsmed, men billedet blev ikke
ret godt, kameraet havde svært ved at fokusere på det lille dyr.
http://hjem.get2net.dk/surtceps/guldsmedblaa.jpg

Så blev det til et andet insekt af ukendt race:
http://hjem.get2net.dk/surtceps/insekt.jpg

Så fangede jeg en metalicgrøn flue fra siden, her har
fokus været på den éne vinge:
http://hjem.get2net.dk/surtceps/flueside.jpg

Den grønne flue fra bagenden, jeg syntes det er en flot flue:
http://hjem.get2net.dk/surtceps/fluerear.jpg

Og så lige min Mors hund :
http://hjem.get2net.dk/surtceps/isabella.jpg

Bemærk at alle billederne er kraftigt reduceret i format og
kvalitet.

--
Best Regards: ©® Spectrus ®©

Fra : Tommy Hansen

Dato : 03-06-03 21:01

Hej
> http://hjem.get2net.dk/surtceps/guldsmedblaa.jpg

Ikke videre godt. Mangler skarphed.

> Så blev det til et andet insekt af ukendt race:
> http://hjem.get2net.dk/surtceps/insekt.jpg

Faktisk rigtig godt foto. Ros

> Så fangede jeg en metalicgrøn flue fra siden, her har
> fokus været på den éne vinge:
> http://hjem.get2net.dk/surtceps/flueside.jpg

Ikke nok dybdeskarphed .

> Den grønne flue fra bagenden, jeg syntes det er en flot flue:
> http://hjem.get2net.dk/surtceps/fluerear.jpg

Tjah, men bedre.

> Og så lige min Mors hund :
> http://hjem.get2net.dk/surtceps/isabella.jpg

Godt hundebillede - rigtig godt endda.

Jeg har også taget et skud på en "guldsmed", men kræet er nu en Vandnymfe.

Se: http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=30657

MVH Tommy

Fra : Kurt Hansen

Dato : 03-06-03 21:05

Tue, 3 Jun 2003 21:34:05 +0200, skrev ©® Spectrus ®©:

> [...]
>http://hjem.get2net.dk/surtceps/guldsmedblaa.jpg
>
>Så blev det til et andet insekt af ukendt race:

Det er en ganske almindelig vulgaris

>Og så lige min Mors hund :
>http://hjem.get2net.dk/surtceps/isabella.jpg

Har du osse taget den med makro?

Venlig hilsen
Kurt Hansen
(Ret min spamsikring i e-mail adressen, hvis du skriver til mig direkte)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-06-03 22:59

"Kurt Hansen" <kurtFJERNDETTE@towle.dk> skrev:

> Det er en ganske almindelig vulgaris

Okay. :)

> Har du osse taget den med makro?

Nej, det mener jeg nu ikke. Det er taget i 'Portræt-mode'.

--
Rasmus aka. Spectrus.

Fra : Pico

Dato : 03-06-03 21:11

©® Spectrus ®© wrote:
> Først faldt jeg over en blå guldsmed, men billedet blev ikke
> ret godt, kameraet havde svært ved at fokusere på det lille dyr.
> http://hjem.get2net.dk/surtceps/guldsmedblaa.jpg

Der er ikke adgang til siden. "Årsagen hertil er sikkert at den pågældende
bruger har overskredet sin trafikgrænse. Hvis dette er tilfældet vil siden
automatisk blive genåbnet i morgen."
Du må nok have dig en større side
Pico