Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hjælp til digital kamera...
Fra : Bong

Dato : 02-06-03 21:09

Jeg skal have et digital kamera til min kæreste det må koste ca 2000 kr om
det er nyt eller brugt er ligemeget... Men hvad skal man købe!? Jeg er ikke
så meget inde i digital da jeg selv bruger Analog Canon EOS 5 m.v. og når
jeg skal skifte bliver det er digital spejlrefleks men det har kærestn ikke
lige råd til...

Fra : Rune B. Broberg

Dato : 02-06-03 21:10

Bong <beenfeldt@hotmail.com> wrote:
> [...]
> jeg skal skifte bliver det er digital spejlrefleks men det har kærestn ikke

Du kan passende læse lidt tilbage her i gruppen, hvor billige digicams
ofte bliver diskuteret. Desuden er der også mange sites på det store web
der har anmeldelser af den slags kameraer.

--
Rune B. Broberg
Feel free to GPG-encrypt email sent to me. Keyid: 0x87CD3DBD

Fra : Bong

Dato : 02-06-03 21:25

Ja jeg har prøvet at gå lidt tilbage, men jeg syntes ikke jeg kan komme ret
langt tilbage

Fra : Jonathan

Dato : 02-06-03 21:34

"Bong" <beenfeldt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej

> Ja jeg har prøvet at gå lidt tilbage, men jeg syntes ikke jeg kan
komme ret
> langt tilbage

Så prøv f.eks. http://groups.google.com/groups?group=dk.fritid.foto

Der kan du både gå langt tilbage og søge i gruppen.
Prøv f.eks. at søge efter "anbefaling digital":
http://groups.google.com/groups?q=anbefaling+digital+group:dk.fritid.foto+group:dk.fritid.foto

--
Jonathan http://fromer.dk