Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital kamera med video
Fra : Zulu

Dato : 02-06-03 18:24

Hej,
Er der nogen som kender til andre digitale kamera end Canons IXUS Vx serie,
som kan optage video i VGA med 30 fps og med lyd?

Mvh
Zulu

Fra : Flemming Joensson

Dato : 02-06-03 19:50

"Zulu" <zulu@toughN-O-S-P-A-Mguy.net> wrote in

> Hej,
> Er der nogen som kender til andre digitale kamera end Canons IXUS Vx
> serie, som kan optage video i VGA med 30 fps og med lyd?

Fuji Finepix s602z kan også gøre det.

Jeg mener steve's digicam site har en test video fra de forskellige
kameraer.
Han har i hvert fald en taget med ovenstående kamera:
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/fuji_s602z_samples.html

Mvh.
Flemming

Fra : Zulu

Dato : 03-06-03 16:34

> [...]
> kameraer.
> Han har i hvert fald en taget med ovenstående kamera:

Tak for linket, men det kamera er også i en lidt anden prisklasse, det står
til små 6k på Edbpriser.dk.

Nogle der kender andre kamera i prislejet omkring 3k?

Zulu

Fra : Jens Skaarup

Dato : 05-06-03 09:40

> Nogle der kender andre kamera i prislejet omkring 3k?
> Zulu

Mit nyindkøbte Canon Powershot A70 kan køre VGA i 30s. og mere hvis du
sætter opløsningen ned. /Jens