Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Det blev Alta's tilbud.
Fra : Ukendt

Dato : 02-06-03 17:15

Hej igen.

Så har jeg købt det tidligere omtalte kamera.
Jeg er faktisk pænt tilfreds med resultatet af dets arbejde. Efter mine
standarder (måske ikke så høje som jeres?) synes jeg, at billederne er helt
fine. Det er klart (også i min verden) at det kan ses på billederne, at de
ikke er taget med et dyrt kamera, men igen; jeg er pænt tilfreds!

Jeg har postet et enkelt eksempel i dk.binaer. Efter megen slåskamp med
TDC's enormt ringe newsserver var jeg desværre nødt til at reducere
billedets størrelse

Det er kommet til min opmærksomhed, at ikke alle kender dicountkæden
Alta, da den åbenbart kun findes vest for Storebælt. Jeg beklager
naturligvis meget, at jeg ikke var mere præcis i mit tidligere indlæg. Det
er ikke som med Irma - den kender vi i Jylland, selvom det er et rent
sjællandsk fænomen.

De bedste hilsner fra
Mogens Christensen.

PS. Alex Linaa - du fik ikke ret i, hvad den næste tråd skulle handle om,
selvom jeg overvejede "uskarpe billeder" som emne på denne. Men det ville i
givet fald kun være ment som en spøg.