piller
Fra : MK

Dato : 10-06-03 20:44

Hej.
Kan det virkelig være rigtigt at 1 orme pille til en kat koster 133kr og at
man kun kan få 1pr gang
mvh K.L

Fra : Lene Sørensen

Dato : 10-06-03 20:57

> Kan det virkelig være rigtigt at 1 orme pille til en kat koster 133kr og
at
> man kun kan få 1pr gang
> mvh K.L
>
> Hej K.L.
Ja, sådan var det også sidst jeg var hos dyrlægen efter en ormepille til min
kat. Grunden til at det er blevet så dyrt er at man også skal betale penge
for resept, da ormepiller er blevet reseptpligtigt... Og ja, det er sgi
mange penge for en gang ormekur.......

Kærlig hilsen Lene

(som iøvrigt lige har tilmeldt mig dk.fritid-dyr-kat.dk... *S* se min kat
Duchess under mine billeder *S*

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 10-06-03 20:56

Hejsa

Tja jeg ved man kan få drontalen med 2 og 20 stk i andre kan jeg ikke lige
huske, da vi jo har en del flere katte så køber vi stort ind og får en
pakke med 20 i til ca. 500 kr .

MVH
Gitte
www.sacala.dk - Norske Skovkatte killinger tilsalg