SHSMOD til W2K?
Fra : Preben

Dato : 29-03-01 09:48

Hejsa
Nu har jeg ledt efter SHSMOD til Windows 2000, og kan intet finde. Jeg har
et ISDN-modem tilsluttet en com-port. I Windows 2000 er der ingen
understøttelse for Highspeed serielkort som f.eks LAVA.
Er her nogen der ved om tweak af com-port er blevet mulig i Windows 2000 ?

På forhånd tak

Preben Graversen
www.lundgaarden.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-01 13:56

Thu, 29 Mar 2001 10:47:52 +0200, skrev "Preben"
<preben@lundgaarden.dk>:

>Nu har jeg ledt efter SHSMOD til Windows 2000,

http://www.tama.or.jp/~tom/sw/sub2.htm

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Fra : Preben

Dato : 29-03-01 17:22

> http://www.tama.or.jp/~tom/sw/sub2.htm
>
> med venlig hilsen
> Knud
> --
> http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 24. marts 2001.

Tak for svaret Knud. Det hjælper mig nu ikke ret meget. Patchen på siden
kræver en bestemt serial.sys :
(US Version - 12/07/1999) , og denne har jeg ikke fundet på nettet efter 3
timers søgen.

Mvh Preben
www.lundgaarden.dk