ftp virker ikke efter installation af rout~
Fra : Ricki Susic

Dato : 10-06-03 20:42

Hej,

Jeg har installeret en Dlink DI-604. Nu kan jeg ikke komme i forbindelse med
min
webserver ( som ligger ude i byen ) via Adobe GoLive5.
Jeg har prøvet at kigge på indstillingerne på routeren, men jeg kan ikke
finde ud af det.
Såvidt jeg kan forstå er det noget med port 21??

Er der en der kan hjælpe?

Med venlig hilsen
Ricki

Fra : jens

Dato : 10-06-03 21:30

"Ricki Susic" <ricki@NOSPAMjoin-in.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde ud af det.
> Såvidt jeg kan forstå er det noget med port 21??

I advanced - firewall i routeren, er der enabled en "outbound firewall" ?

Mvh Jens

Fra : Ricki Susic

Dato : 10-06-03 21:55

> I advanced - firewall i routeren, er der enabled en "outbound firewall" ?
>
> Mvh Jens

Nej, den er ikke enabled.

Ricki

Fra : jens

Dato : 10-06-03 22:28

> Nej, den er ikke enabled.

Ok, fast eller dhcp adresser på pcèn ?
Og især fast eller automatisk DNS server på pcèn ?

Mvh Jens

Fra : Ricki Susic

Dato : 11-06-03 16:31

> Ok, fast eller dhcp adresser på pcèn ?
> Og især fast eller automatisk DNS server på pcèn ?
>
> Mvh Jens

???? What? Jeg aner ikke hvad du snakker om. Kunne du forklare hvor jeg
finder disse oplysninger?

Ricki

Fra : jens

Dato : 11-06-03 16:39

> ???? What? Jeg aner ikke hvad du snakker om. Kunne du forklare hvor jeg
> finder disse oplysninger?

Hklik på netværkstedder, vælg egenskaber, Hklik på "labforbindelse" og vælg
egenskaber.

Vælg egenskaber for "tcp/ip protokollen", er der valgt "DHCP" eller er der
indtastet ip èr

Er der indtastet DNS eller valg hent auto matisk...

Mvh Jens

Fra : Ricki Susic

Dato : 11-06-03 17:11

> [...]
> indtastet ip èr
>
> Er der indtastet DNS eller valg hent auto matisk...

Hej,

Dynamisk IP og DNS
DHCP er aktiveret.
Jeg kører iøvrigt windows 2000

Ricki

Fra : jens

Dato : 11-06-03 17:38

> Dynamisk IP og DNS
> DHCP er aktiveret.
> Jeg kører iøvrigt windows 2000

Ok, hvis du i "start/kør" skriver cmd , og efter enter skriver `ipconfig
/all` uden ( ` ), gider du sende mig et dump af det så ? (min mail virker.)

Jeg formoder du forsøger at uploade direkte fra adope.. er det tilfældet ?

Og hvordan er den så indstillet ? (Gerne et dump via mail)

Mvh Jens