RAM forbrug i dock
Fra : Lone Schmidt

Dato : 10-06-03 18:12

Jeg har lært at der bruges meget RAM (el. hukom.?), hvis skrivebordet er
fyldt. Hvordan forholder det sig med Docken?

Venlige hilsner og
grumme god hygge!)
Lone. ibook,320RAM,OSX

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-06-03 18:17

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Jeg har lært at der bruges meget RAM (el. hukom.?), hvis skrivebordet er
> fyldt. Hvordan forholder det sig med Docken?

Docken er en parkeringsplads og der er det ligegyldigt hvormange ikoner
der ligger - det er jo alias'er.

Men det er rigtigt at under det gamle OS 9 brugte mac'en mange "kræfter"
på at holde rede på alt lortet på skrivebordet.

Hvordan det forholder sig under OS X ved jeg ikke, men generelt kan jeg
slet ikke klare alledisse ikoner på mit skrivebord. jeg har et system
med mapper på harddisken og på den måde ved jeg også præcist at alt
kommer med ved en back up.

Desuden kan man jo heller ikke nyde sine desktop pictures - i mit
tilfælde 800 lækre damer i næsten ingenting.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Lone Schmidt

Dato : 10-06-03 18:54

> [...]
>
> Desuden kan man jo heller ikke nyde sine desktop pictures - i mit
> tilfælde 800 lækre damer i næsten ingenting.

Det er da ikke mange detaljer du kan nyde, eller har du en megaskærm?

--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 10-06-03 19:12

Lone Schmidt <maillone@netscape.net> wrote:

> Det er da ikke mange detaljer du kan nyde, eller har du en megaskærm?

Jeg ahr 2 skærme.

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Michel Komischke

Dato : 10-06-03 20:34

"[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Jeg ahr 2 skærme.

Bare for at kunne se på 800 lækre damer?

Fra : Lone Schmidt

Dato : 10-06-03 20:44

Michel Komischke <spam@leet.dk> wrote:

> "[2900] Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

> Bare for at kunne se på 800 lækre damer?

Ja, det er utroligt hvad et menneske kan overskue nu om dage! )
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge!)

Fra : Peter Kiil

Dato : 10-06-03 19:26

[2900] Jesper Haaber Gylling - jesper@gylling.net on 10/06/03 19:17 wrote:

> Men det er rigtigt at under det gamle OS 9 brugte mac'en mange "kræfter"
> på at holde rede på alt lortet på skrivebordet.

Det er en ammestuehistorie....

--
/peter