Downloads
Fra : David Blangstrup

Dato : 10-06-03 09:06

Hvis nogen er interesserede, har jeg et par download links til MacNørder
med Mail.app og AppleWorks nederst i menuen til venstre på min side (se
link herunder).
Se også artiklen om det her:
<http://david.blangstrup.dk/comments.php?id=P79_0_1_0>
Jeg er lidt stolt af min egen ftp-server og især det internet enabled
dmg format

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-06-03 14:50

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Hvis nogen er interesserede, har jeg et par download links til MacNørder
> med Mail.app og AppleWorks nederst i menuen til venstre på min side (se
> link herunder).

Jeg har lært at Safari tilsynedladende ikke kan ftp'e - eller at din
server kun vil acceptere dedicerede ftp-prg. (jeg brugte Transmit)

tak for cd-base

venlig hilsen

Martin

--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

--and don't forget to boogie

Fra : David Blangstrup

Dato : 10-06-03 16:33

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Jeg har lært at Safari tilsynedladende ikke kan ftp'e - eller at din
> server kun vil acceptere dedicerede ftp-prg. (jeg brugte Transmit)
>
> tak for cd-base

Velbekomme!

> venlig hilsen
>
> Martin

Netop Safari er den perfekte til at downloade de filer med. Du skal bare
klikke på linket, så skulle resten gå af sig selv. Det er hele meningen
med det. Er der andre der har problemer?

--
David Blangstrup
Læs Illustreret Tidende på

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 10-06-03 21:30

David Blangstrup <firstname@home.lastname.dk> wrote:

> Velbekomme!

Det var ellers nogle gode gamle slagere

- Jørgen

Fra : Jonas Voss

Dato : 10-06-03 17:51

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Jeg har lært at Safari tilsynedladende ikke kan ftp'e - eller at din
> server kun vil acceptere dedicerede ftp-prg. (jeg brugte Transmit)

Har du tjekket dit skrivebord når du trykker på linket hos David?
Safari har det med at mounte ftp-adresser på skrivebordet som et
netværksdrev.

» I am your friendly sig-monster «

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-06-03 22:14

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Har du tjekket dit skrivebord når du trykker på linket hos David?
> Safari har det med at mounte ftp-adresser på skrivebordet som et
> netværksdrev.

Jep - kan huske det fænomen - men stadig ingen kontakt fra seneste
Safari på seneste dk-system

venlig hilsen

Martin

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 10-06-03 22:40

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Jep - kan huske det fænomen - men stadig ingen kontakt fra seneste
> Safari på seneste dk-system

Herfra er der ingen problemer med Safari og 10.2.6 dk

mvh.
Kaj.
--
Never Mind the Dog...