Kun boot I OSX
Fra : Tom Dissing

Dato : 09-06-03 12:54

Hvor langt skal jeg tilbage I modelnumre for at finde "den hurtigste "
maskine der kan boote I OS9.XX
Findes der "hacks" der kan få ikke OS9.xx maskiner til at boote I OS9.XX

Enkelte vil sikkert spørge hvorfor dog det !!
Fordi jeg bruger et program der koster 15.000 kroner I indkøb, og som kræver
800-1200 MB ram, for at køre ordentligt !

For den teknisk interesserede kan jo fortælle at der er tale om Logic
Platinium med alle udvidelser..EXS2 trækker +50MB pr sampler ( der er 24
stks)

Tom

PS
Hvordan er det med de bærbare Tibøger .. Kan de boote I 9.x

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-06-03 14:35

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Hvor langt skal jeg tilbage I modelnumre for at finde "den hurtigste "
> maskine der kan boote I OS9.XX

Du skal have fat i en Dual 1,25 Ghz af den gamle type. Den model kan
stadig købes som ny hos Apple. Det er den gamle MDD model med meget
støjende blæser, men man kan købe et kit hos Apple som dæmper den en
del.

> Findes der "hacks" der kan få ikke OS9.xx maskiner til at boote I OS9.XX

Det ved jeg ikke.

> PS
> Hvordan er det med de bærbare Tibøger .. Kan de boote I 9.x

Ja. 15" modellen kan.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Tom Dissing

Dato : 09-06-03 18:37

Jeg skal altså blot en generation tilbage ??!
Tom

PS
Tak

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 09-06-03 18:41

Tom Dissing <tom@mir.dk> wrote:

> Jeg skal altså blot en generation tilbage ??!
> Tom

Ja. Det er kun de allernyeste PowerMac'er som ikke kan boote i 9.