GTA VIce City: Helikopter og vandflyver
Fra : Klaus

Dato : 10-06-03 18:21

Var der også helikopter og vandflyver med i GTA 3?

Fra : kr0oZe

Dato : 10-06-03 18:37

"Klaus" <karo2@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Var der også helikopter og vandflyver med i GTA 3?

Der var vandflyver, men helikopter husker jeg ikke noget
om.

Du kan finde vandflyveren i lufthavnen.

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Lars

Dato : 10-06-03 20:15

On Tue, 10 Jun 2003 19:36:48 +0200, "kr0oZe"
<ckruse3@hotmail.com> wrote:

>Der var vandflyver, men helikopter husker jeg ikke noget
>om.
>
>Du kan finde vandflyveren i lufthavnen.

Jeg fandt aldrig nogen vandflyver i GTA3, tror du ikke du
forveksler den med en Dodo?
<http://www.webglaser.com/pages/GTA%203/pc/image9.html>

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : kr0oZe

Dato : 11-06-03 07:57

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg fandt aldrig nogen vandflyver i GTA3, tror du ikke du
> forveksler den med en Dodo?
> <http://www.webglaser.com/pages/GTA%203/pc/image9.html>

Er der forskel? :o

--
// Christian Kruse //
Skribent @ www.filmzonen.dk

Fra : Lars

Dato : 11-06-03 09:07

On Wed, 11 Jun 2003 08:57:06 +0200, "kr0oZe"
<ckruse3@hotmail.com> wrote:

>Er der forskel? :o

Ja, det er en lille smule lettere at lande på vandet med en
vandflyver, den anden har *lidt* tendens til at synke...

Derudover var Dodo'en pissesvær at flyve med, mens vandflyveren i
Vice City meget nem at kontrollere.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-03 20:33

> Var der også helikopter og vandflyver med i GTA 3?

Ja der er så, helikoptere kan du finde rundt omkring på tagene. En af dem
jeg mest benytter det på ham mafia bossens hus med swimminbpool o.s.v. Det
er for oven der.. Gider ikke fortælle mere, hvis du ikke ved hvad jeg taler
om så er du ikke kommet langt nok ;p

Vandflyvern får du når du køber filmstudiet.

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 10-06-03 20:45

Øøøøøh han mener GTA III og ikke Vice City.

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-03 20:47

> [...]
taler
> om så er du ikke kommet langt nok ;p
>
> Vandflyvern får du når du køber filmstudiet.

Du snakker om Vice city... Det var GTA3 der blev spurgt om

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-06-03 15:53

Klaus wrote:
> Var der også helikopter og vandflyver med i GTA 3?

Så vidt jeg husker var der da helikoptere med i GTA3. Det var desværre
bare kun politiet der kunne flyve i dem :-/

Hvad angår vandfly kan man vist kun sige at alle der synes Skimmeren i
Vice City flyver som en mursten skulle prøve at holde GTA3's Dodo i
luften mere end 2 minutter.