MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere updates.
Fra : Jesper

Dato : 10-06-03 18:10

Hej alle.

Jeg kører XP og kan ikke få installeret følgende 2 updates:

811493 og Q815021:

Hvad kan jeg gøre fora t det lykkedes?

mvh

Jesper

Fra : morten l

Dato : 10-06-03 18:25

"Jesper" <christop@post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej alle.
>
> Jeg kører XP og kan ikke få installeret følgende 2 updates:

> [...]
er det kun de 2 der er problemmer med, eller kan du prøve gå i køre og skriv
services.msc
der skal du se om "Kryptografiske tjenester" er startet.

Hvis Kryptografiske tjenester er startet:
Gå til Kommandoprompt (fra Kør tastes: cmd) og indtast følgende:
net stop cryptsvc

Tast Enter og indtast:
ren %systemroot%\system32\catroot2 oldcatroot2

Tast Enter og indtast:
net start cryptsvc

Tast Exit for at gå ud af Kommandoprompt.

morten

Fra : Risumina

Dato : 10-06-03 22:29

Det lykkedes mig at installere Q815021. Efter installation kunne jeg til
gengæld ikke længere få kontakt med min cd-brænder. Drevet figurerer godt
nok, og systemet melder ingen fejl, men når jeg klikker på det i Stifinder,
bedes der om en læsbar cd. Jeg gendannede systemet, hvorefter alt fungerede
igen. Installerede derefter updaten igen - med samme resultat. Efter atter
en systemgendannelse kørte jeg Windows Update igen, men nu får jeg fortalt,
at der ingen updates er i øjeblikket. Koks...

mvh Richardt