CM4 spillere
Fra : Madsen, G.

Dato : 10-06-03 18:03

Hello NG!

Har et problem - er lige startet i engelsk 3. division. Vil gerne forstærke
holdet, men kan ikke umiddelbart finde gode spillere der vil spille i 3.
div.

Er der nogle der kender de gode billige spillere og som også vil til en eng.
3. div. klub?

På forhånd tak.

Madsen

Fra : Frenjon

Dato : 11-06-03 13:37

Det kan godt være svært - oprindeligt startede jeg et spil med Yeovil Town
fra Conference league (under div. 3 i england)

Det var stort set umuligt at købe spillere - både med ens transfer budget
samt den løn klubben tillod at give...

PT spiller jeg med en klub i Scotland 1. div - det er lidt nemmere at få
spillere, men de "store" (f.eks. Simon Karkov samt andre danskere) gider
ikke at have noget med mig at gøre...

Håber det bliver lettere da jeg lige er rykket op i SPL :)

Men ellers vil jeg råde dig til at få dine scouts til at søge de lande du
har med i spillet igennem - jeg har haft god held med danske klubber... Har
da købt 5-7 danskere til min klub... Ellers se hvad du kan få på free
transfers - eller lej gode spillere - så har du senere lettere ved at købe
dem (f.eks. når lejeaftalen udløber).. Hold også et vågent øje med team of
the week i din egen division... Det er tit at man kan købe nogle spillere
fra konkurrende klubber, ja selv de bedste fra deres hold!

-Frenjon