Noen alger men hvilke og hvordan fjerne de~
Fra : /

Dato : 10-06-03 16:10

Enkelte planter (cabomba stort sett) får noen alger jeg ikke helt klarer å
finne ut hva er

Av utseende minner de mye om hårstrå , svært tynne (ja det er ikke
planterøtter) og starter som små dun på blandt annet cabomba

Bilde ; http://home.no.net/~skogulv/aqua/alger2.jpg

deretter ender de opp slik

http://home.no.net/~skogulv/aqua/langtraad.jpg

De vokser fra <2cm til fort 15-20cm på et døgn og i antall er det kanskje
5-6 slike tråder pr døgn, jeg slamsuger dem vekk men de er straks tilbake.

Noen tips om hva disse kan være og hvordan jeg effektivt kan få fjernet dem
once-and-for-all ?

Tor

For de med modem/isdn ;
http://home.no.net/~skogulv/aqua/small_size_800pixels/