The Sims hot date
Fra : Laage

Dato : 10-06-03 14:00

dav jeg har et par spørgsmål til The sims hot date.
1. Skal man skrive rosebud hver gang man skal havde 1000 penge det er nok
ikke kroner. Kan man ikke skrive f.eks rosebud 10000 og så få 10000? Er der
nogen der hved om der er det?
2. Er det nye sims kommet hvor man kan spille på nettet? og hvad hedder det?
3. Simsne er dårligt lavet når man f.eks flytter bruseren. Er der et af
Expansion pakkerne hvor de er bedre lavet?

Mange tak for hjælpen venlig hilsen Laage

Fra : stormfeldt

Dato : 10-06-03 14:18

Hej Laage

du skal skrive rosebud;! du kan skrive ;! lige så mange gange du vil
have 1000, altså rosebud;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;! eller flere

Sims online er ikke kommet til Danmark endnu.

Hilsen Stormfeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : The Dane

Dato : 10-06-03 14:26

1. skriv "rosebud ; ;" og tryk enter. så tæller den bare deruda

2. sims online har været på markedet i et par år. i hvert fald i usa. ved
ikke med dk.

3. de bliver blurred, så du ikke kan se dem nøgne. det er jo et spil fra
dobbeltmoralens land, he he. der findes en patch på nettet, som fjerner den
blurring, men de er skabt som barbie og ken.
--
Susan

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-06-03 11:06

"The Dane" <Susan(s)@susans-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> blurring, men de er skabt som barbie og ken.

Hov, hvor kan man finde den henne?

Fra : Heidi

Dato : 11-06-03 14:27

Per Nielsen wrote:
> "The Dane" <Susan(s)@susans-web.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hov, hvor kan man finde den henne?

http://home6.inet.tele.dk/oeh/sims/sims.htm har den under
"Fjern censur når dine voksne sims bader!"

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Per Nielsen

Dato : 11-06-03 15:09

"Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
> http://home6.inet.tele.dk/oeh/sims/sims.htm har den under
> "Fjern censur når dine voksne sims bader!"

Tak Heidi. Der var flere brugbare ting på siden. Alt for at glæde min
datter.

Fra : Heidi

Dato : 11-06-03 21:15

Per Nielsen wrote:
> "Heidi" <xNOSPAMx@fjomp.com> skrev i en meddelelse
>
> Tak Heidi. Der var flere brugbare ting på siden. Alt for at glæde min
> datter.

Så lidt - sådan er det jo som regel med de kære "små"

Fra : Lars Lautrup

Dato : 15-06-03 22:37

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tak Heidi. Der var flere brugbare ting på siden. Alt for at glæde min
> datter.

Så skulle du prøve at kigge lidt på:

www.simsportalen.dk
www.simbrother.dk
www.simseventyr.dk

Så går din datter da helt amok

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 00:14

"Lars Lautrup" <lars@lautrup-nowhere-.dk> skrev i en meddelelse
> Så skulle du prøve at kigge lidt på:
>
> www.simsportalen.dk
> www.simbrother.dk
> www.simseventyr.dk
>
> Så går din datter da helt amok

Takker for linksene Lars, nu håber jeg bare hun ikke smadrer hele hytten
.

Fra : Heidi

Dato : 16-06-03 15:46

Per Nielsen wrote:
> "Lars Lautrup" <lars@lautrup-nowhere-.dk> skrev i en meddelelse

> Takker for linksene Lars, nu håber jeg bare hun ikke smadrer hele
> hytten .

Ja så tør jeg da slet ikke fortælle om gruppen news:alt.games.the-sims
hvor der konstant er henvisninger til jeg ved ikke hvor mange sider med
downloads (godt nok på engelsk).

Jeg har kun spillet i en måned, og har allerede hentet over 1500
filer....

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-06-03 15:54

> [...]
> downloads (godt nok på engelsk).
>
> Jeg har kun spillet i en måned, og har allerede hentet over 1500

He he, det bliver sq* da et heltidsarbejde . Tak, det kan være jeg kigger
på det senere.