MS Windows
briani 27239
Win2k pro - Virtual memory low ?
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 10-06-03 13:42

Min stedfar kører Win2000 pro.

Pludselig er windows begyndt at komme med en advarsel "Virtual memory low".
Det har den gjort et par dage nu.

Hvad skal det sige? Computeren har 384 mb ram og swapfilen er sat til en
fast størrelse på 1 gb. Den har kørt i 6 måneder uden at sige en lyd og så
pludselig brokker den sig.

Jeg mener at have læst om en der spurgte om det samme for noget tid siden,
men jeg har desværre glemt hvad løsningen var. Nogen der kan genopfriske min
hukommelse ?

På forhånd tak
/Jógvan Lindenskov

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 10-06-03 13:50

Jógvan Lindenskov (quadro_jog@SPAMISEVILhotmail.com) skrev:

> [...]
>
> Jeg mener at have læst om en der spurgte om det samme for noget tid
> siden, men jeg har desværre glemt hvad løsningen var. Nogen der kan

Jeg har tit løst problemet ved at nedsætte virtuel hukommelse til f.eks.
max. 1.5 x fysisk ram.

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 10-06-03 14:35

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> wrote in message

> Jeg har tit løst problemet ved at nedsætte virtuel hukommelse til f.eks.
> max. 1.5 x fysisk ram.

OK. Det lyder ikke så logisk, men jeg prøver.

/Jógvan Lindenskov